מרגש: ילדי חברי המועצה ויאן בנו של אייל גולן עלו בהתרגשות לכיתה א'

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מרגש: יאן גולן בנו של אייל וילדי חברי מועצה עלו הבוקר לכיתה א'. לכל אחד ברכה מרגשת משלו.

צילום מתוך האינסטגרם

זמר העשור ותושב העיר אייל גולן רשם " כמה זה מרגש לראות את הנסיך הקטן שלי מתחיל פרק חדש בחיים שלו ועולה לכיתה א'. בהצלחה יאן יון נסיך שלי ביום הראשון ללימודים. שאלוהים ישמור לי עליך ועל כל הילדים בבית הספר. אבא שלך שרוף עליך".

מימין: זהר בלום מעיין ואביו המאושר אבי קינד

חבר המועצה אבי קינד כתב בהתרגשות " מעיין קינד וזהר בלום, שני אנשים יקרים לי, מתרגשים לקראת יום משמעותי בחייהם. מעיין, ילד של אבא, לך רק בדרך שלך❤️. אבא כאן לחבק ולשמור אותך וזהר בלום כאן (כמו תמיד) עם כל הלב והנשמה עבור כל ילדי רחובות!
בהצלחה לכל התלמידים\ות המקסימים".

 

קרדיט צילוםLilach Raz-twina)

אפרת דיל אישתו של מתן ברכה את בתה  "הללי, קרן אור קטנה שלי, שעם חיוך גדול ועיניים ענקיות את מאירה את כל מה משמסביבך, מחר כיתה א'! אנחנו כבר אחרי הדמעות (של שתינו!), ואני מאחלת ומייחלת לך גוזלית שלי שתהני,תלמדי,תשחקי, תצמחי, תחכימי ולאט לאט (ממש לאט.. יש לנו מלללא זמן!) תגדלי. (קרדיט צילום :המדהימה💗 Lilach Raz-twina)

עו"ד מתן דיל

יושב ראש האופוזיציה עו"ד מתן דיל כתב בפוסט מפרגן לזהר בלום " ילדים אהובים שלנו; עלמה, הלל, יהונתן ועברי. מתחילה לה שנה ואתם מתחילים שוב ומהתחלה. כל אחת ואחד מכם, עולם ומלואו שלם ומושלם, מלאים בתקוות, חלומות וכן גם עם לא מעט חששות. מזכירים לכם (שוב) שאנחנו כאן איתכם ולתמיד. מאחוריכם. לצידכם. מקווים למענכם, חולמים את חלומותיכם (והרבה הרבה מעבר).. והשנה מוסיפים ברכה ומבקשים שאם אפשר, יותר מהכל, אנו מבקשים בשבילכם את השגרה. זאת שמגיעה לכם כל כך. כדי שתוכלו לעשות הכי טוב, את מה שאתם הכי טובים בו, ואפילו די מקצועיים.. פשוט להיות ילדים. אז לילדים שלנו, לתלמידי רחובות המתוקים, לצוותי ההוראה על כל שרשרת התפקידים, למורות, למורים, למנהלות ולמנהלים, לאגף החינוך בעיריה ולידידי מחזיק תיק החינוך סרה"ע @זוהר בלום ולכל בית ישראל היקרים – שנת לימודים פוריה, מהנה, מוצלחת ו"רגילה" (אנחנו מקווים 😍).  ב ה צ ל ח ה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *