מרמורק :צדק צדק תרדוף

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק הייתה בדרך לסיים את משחק הבית מול רמה"ש בתיקו לאחר שהרבתה להחמיץ ממצבים קורצים ליד שער היריב. שער .בדקה ה-87 עידן שריקי עשה צדק עם מהלך המשחק שבעט מ-20 מ' לחיבורים והעניק לחבריו ניצחון שני ברציפות בתוך ארבעה ימים. במחזור הבא יארחו האדומים את נצרת עלית במחזור שיפתח את הסיבוב השני בלאומית.

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות שהן מעודדות מהניצחונות שהשיגו במחזור הקודם .האורחים מהשרון המדורגים במאמצע הטבלה עשו זאת בצורה משכנעת שהביסו את הפועל כ"ס 1:4 ורצו להמשיך את המומנטום בניסיון להתקרב לחבורת הצמרת. מנגד, אצל האדומים מרחובות רצו להמשיך במסע ההתרחקות מהתחתית במטרה לתקוע יתד בליגה. אומנם בדקות הפתיחה חניכיו של חיים שאבו היו עדיפים אך המתפרצות של מרמורק תפסו את האורחים לא מוכנים וכבר בדקה ה-16 של המשחק נרשמה הזדמנות מצוינת של עידן שריקי מקרוב.. לא חולפת לה רבע שעה וגיא משפתי בועט מתוך הרחבה לידיו של השוער. חמש דקות לסיום המחצית איציק אבושדיד חולף על שחקן הגנה ומול השוער בועט ליד הקורה הרחוקה והחוצה. דקה -44 הרמה של משפתי מימין ושריקי מ-3 מ' נוגח מעל המשקוף.

במחצית השנייה קרוב ל-25 דקות מרמורק לא בעטו לעבר המסגרת ונדמה היה כי שתי הקבוצות כבר חתמו על חלוקות נקודות מוסכמת ביניהם. הדרמה החלה חמש דקות לסיום המשחק שרמה"ש נותרת בעשרה שחקנים עם הרחקתו של גל מאיו בכרטיס אדום. לא חולפות שתי דקות ושריקי משחרר פצצה מ-20 מ' שנעצרת רק בחיבורי הרשת,כאשר השוער נותר קפוא על מקומו וקובע 0:1. תוצאה שנשמרה עד הסיום. עבור המאמן ניסן יחזקאל מדובר בשבוע חלומי בו הוא משיג 6 נקודות רצופות בתוך ארבע ימים ונותן לקבוצתו עוד אוויר לנשימה בניסיון להימלט מהתחתית הבוערת ולתפוס את המקום ה-12 בליגה עם 17 נקודות בדומה לנצרת עלית לה יחס שערים עדיף. במחזור הבא תארח מרמורק את אותה נצרת עלית עליה גברה במחזור הפתיחה בחוץ למשחק שיפתח את הסיבוב השני בליגה הלאומית. ניצחון על החבורה של ירון הוכנבוים וכבר אפשר לפנטז על פליאוף עליון בתוספת של תגבור כמה שחקני חיזוק בחודש ינואר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *