מתוך 29 אמבולנסים שנתרמו אחד מהם לזכרו של ניתאי מייזלס

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה תשפ"ד:

29 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ נתרמו לזכרם של 29 נופלי מגן דוד אדום מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל".

מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", נפלו 29 מעובדיו ומתנדבי של מגן דוד אדום בדרכם להציל חיים או בהגנה על גבולות המדינה. כדי להנציח את זכרם ולהמשיך את מורשת הצלת החיים, לפיה חיו את חייהם, הוקדשו 29 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, לזכרם שיסייעו להציל חיים והוצבו בתחנות מד"א בהן התנדבו ועבדו הנופלים ברחבי הארץ.
בהם רס"ר (במיל') ניתאי מייזלס ז"ל, מרחובות, בן 30 בנופלו, לוחם שריון, החל את דרכו במד"א כמתנדב נוער, נהרג מפגיעת טיל נ"ט ברצועת עזה.

האמבולנסים וניידות הטיפול הנמרץ נתרמו הודות לתרומתם האדיבה של הארגון "Samaritan's "Purse ועל ידי זוג תורמים שביקשו להישאר בעילום שם באמצעות אגודת ידידי מד"א בישראל.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: ”על גבורתם של נופלי עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום יסופר עוד רבות במשך השנים. אלו אנשים שמשימת הצלת החיים הייתה לנגד עיניהם, והם פעלו בכל האמצעים הדרושים כדי להגשים את מטרה זו, ובכך גם שילמו בחייהם. הארגון כולו מרכין את ראשו וזוכר את אנשיו, כל אחד מהם הותיר חלל עצום למשפחותיהם היקרות, וגם למשפחת מד"א, שתמשיך להנציח אותם בעזרת האמבולנסים וניידות הטיפול הנמרץ המוקדשים לזכרם. אין מספיק מילים כדי לתאר את גודל האובדן, נמשיך במשימת הצלת החיים – למענם ולזכרם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *