מתן דיל: "אנחנו פועלים במספר חזיתות על מנת לשפר את הניקיון"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שומרים על הסביבה, הופכים את העיר לנקייה יותר – ביחד!  מתן דיל: "אנחנו פועלים במספר חזיתות לקדם ולשפר את הניקיון בעיר"  

עיריית רחובות פרסמה בשבוע שעבר מכרז ניקיון חדש, אשר מציב סטנדרטים חדשים וגבוהים בנושא הניקיון, וכעת יוצאת בקריאה לתושבות ותושבי העיר, שהנושא בנפשם, להצטרף למיזם הקהילתי החדש – מערך נאמני הניקיון. במסגרת המיזם, יסייעו המתנדבות והמתנדבים באיתור מפגעים סביבתיים והעלאת המודעות לשמירה על הניקיון, וכן ייקחו חלק באכיפת החוק.

תושבות ותושבי העיר המעוניינים להצטרף למיזם, מוזמנים להירשם למפגש הכשרה עם נציגי המשרד להגנת הסביבה ביום שני, 16.9 בשעה 18:00, בחדר הישיבות בקומה 6 בבניין העירייה.

עיריית רחובות מובילה שינויים רבים בתחומי הניקיון ושמירה על איכות הסביבה. בשבוע שעבר פרסמה העירייה מכרז ניקיון חדש המציב סטנדרטים חדשים וגבוהים המעמידים בראש סדר העדיפויות איכות, קידמה טכנולוגית ויעילות. בשונה ממכרזים ישנים בהם ניתנה עדיפות אך ורק למחיר הזול, ללא מנגנוני פיקוח או בקרה על הקבלנים המבצעים, נוסח המכרז החדש קובע כי העירייה רשאית שלא להתקשר עם ספק שיש לה ניסיון קודם שלילי איתו גם אם הצעתו היא הזולה ביותר.

במקביל להכנסת כוחות ניקיון חדשים וטכנולוגיים, עיריית רחובות יוצאת כעת בתכנית "נאמנות ונאמני ניקיון" – יוזמה חדשה הרותמת את תושבות ותושבי העיר מגיל 16 ומעלה לפעולה משותפת לטובת שמירה על הניקיון. נאמני ניקיון הם תושבים מתנדבים הפועלים בשיתוף עם העירייה ומסייעים באיתור מפגעים סביבתיים, בהעלאת המודעות לשמירה על ניקיון בקהילה ובאכיפת החוק. נאמני הניקיון יקבלו סמכות מיוחדת לדרוש הזדהות מאנשים העוברים על חוק שמירת הניקיון, וישמשו כזרועה הארוכה של העירייה והמשרד להגנת הסביבה בשמירה על הניקיון בשטח הציבורי.

עיריית רחובות מזמינה את התושבות והתושבים להצטרף למיזם ולהגיע למפגש הכשרה מיוחד עם נציגי המשרד להגנת הסביבה בו המתנדבים יקבלו כלים, סמכויות והנחיות לטיפול בעבירות על חוק שמירת הניקיון, הכולל אמצעים לדיווח על מקרים חמורים או כאלה החוזרים על עצמם. מפגש ההכשרה יתקיים ביום שני, 16.9.24 בשעה 18:00 בחדר הישיבות בקומה 6 בבניין העירייה.

שימו לב – ההשתתפות בהרשמה בלבד בהתאם להנחיית המשרד להגנת הסביבה. מספר המקומות מוגבל.

ראש העיר רחובות, מתן דיל: "אנחנו פועלים במספר חזיתות על מנת לקדם ולשפר את הניקיון בעיר. ראשית יצאנו למכרז ניקיון חדש, המבוסס על טכנולוגיה וכולל מנגנוני פיקוח ובקרה הדוקים, וכעת אנו רותמים את התושבות והתושבים לפעול יחד איתנו כדי להפוך את העיר לנקייה ונעימה יותר, בליווי המומחים של המשרד להגנת הסביבה".

זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, הוסיף: "שינוי לוקח זמן ויש לו שותפים רבים. אני שמח להכריז על יוזמת נאמנות ונאמני הניקיון בעיר ולהזמין את התושבות והתושבים לשתף איתנו פעולה, לשמור על הסביבה וליצור עיר נקייה יותר. אני מחכה לפגוש את התושבות והתושבים במפגש המשותף עם המשרד להגנת הסביבה ולבנות יחד לבנה חדשה במערך הניקיון המתגבש בעיר רחובות".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

2 Responses

  1. יהיה מועיל, אם ראש העיר יגרום בהסכמה תחילה למנוע הפגנות בכניסה הצפונית ולהקפיד לאכוף את החוק של אי חסימת הכביש!
    1. יש לך סגן ראש עיר נתמך ע"י אנרכיסטים, 2
    2. נענת למטה "החטופים" להענות לשביתה הפוליטי של ההסתדרות.
    לכן יש עוד טינופת שחייבים לפנות!

  2. ספורי פוגי העיר מטונפת כמו שלא היתה בעשרים השנים האחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *