מתן דיל: "היו להן את כל הסיבות שבעולם לוותר"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ערב סיום מרגש, מתן דיל : "היו להן את כל הסיבות שבעולם לוותר".

 

ערב מרגש נרשם באולם מלא מפה לפה עם שני מופעים ברצף. במעמד ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל ששתי בנותיו תלמידות בקבוצות הריקוד וכן בהשתתפות מנכ״ל חוויית גולן ביטון, בחגיגת סיכום שנת פעילות של בית הספר למחול עלמא של חוויות שוויץ המדע, בהובלת נילי צברי מנהלת התחום ולכל צוות ההדרכה, על עבודתן המקצועית לצד הקניית כלים לחיים להתמדה, תוך עבודה קשה.

ביטון: "זכות גדולה יש לנו כרשת רשת חוויות רחובות – Reshet Havayot Rehovot להוביל את בית הספר למחול ותנועה הגדול ברחובות. שאפו גדול לרכזת החוגים אפרת חמישה ולמנהלת חוויות שוויץ המדע אוסנת לוי וכל עובדי הצוות".

ראש העיר מתן דיל: "איזה מדהימות אתן! אז ערב טוב לכן, בנות, נערות נשים קטנות, כל כך מוכשרות! הערב הזה מאוד מרגש עבורי, הסיבה הראשונה, כן, שתי הבנות שלי מופיעות כאן, הסיבה השניה, שהערב הזה, הבית הזה, הבית ספר הזה, מסמל דבר שלפי דעתי הוא החשוב מכל, מסמל בדיוק את מה שאני מאמין בו, הבנות הללו, בחרו לקחת חלק בפוריקט שהן אוהבות והדבר החשוב הוא שהן מתמידות וזאת הגשמה אמיתית וזאת הגשמת אמיתית".

 

"אנחנו יודעים שבכלל בחיים שלנו, אנחנו מסמנים מטרות, מוצאים הרבה מאוד דברים, אבל באמת שאתה בוחר משהו שאתה אוהב ואתה מתמיד בו, ואתה מתמסר אליו, היו לנו את כל הסיבות שבעולם לוותר בדרך, היה את הקורונה, יש את המלחמה שכולנו עוברים, אני יכול להגיד לכם שגם בבית אני מרגיש כמה זה משפיע. החיים האלה מורכבים, מאתגרים, מסקרנים ויש בזה גם קשיים, למרות כל הקשיים שהיו להן בדרך הן התמידו, וזה בנות מגיל 4 ומסיימות שמינית, זה מסע מדהים בעיני".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *