מתן דיל: "הייתי תלמיד סקרן, אהבתי ללמוד ואהבתי ספורט"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אורחים מפתיעים בלשכת ראש העיר: תלמידי כיתות ה' הגיעו לראיון מיוחד עם מתן דיל: "הייתי תלמיד סקרן, אהבתי ללמוד ולשחק כדורסל".

 

כבר למעלה מעשור שתלמידות ותלמידי כיתות ה' ברחובות משתתפים ב"ילדות בראי הקולנוע"- פרויקט מיוחד אותו מוביל מינהל החינוך בעיריית רחובות עם קרן קרב ואפיקי תקשורת. במסגרת הפרויקט תלמידות ותלמידי כיתות ה' בכל בתי הספר בעיר מתחלקים לקבוצות וכותבים, מפיקים ומביימים סרט קולנוע קצר על נושא שמעניין אותם.

השבוע הגיעו נועה הרשקוביץ מבית הספר בכור לוי, נעם רוזנטל מבית הספר פרחי המדע, איתמר גולין מבית הספר שריד, דריה אידר מבית הספר בראשית יחד עם חברתם לקבוצה, עלמה דיל, ביתו של ראש העיר ותלמידת בית הספר תחכמוני, לראיין אותו בלשכתו.

התלמידים בחרו לשאול את ראש העיר שאלות שונות כמו- מה חלמת להיות כשהיית ילד? איזה תלמיד היית, מה אהבת? וגם- מה אנחנו צריכים לעשות כדי להפוך יום אחד לראש/ת עיר.

ראש העיר קיבל את התלמידים בלשכה בשמחה ובהתרגשות וסיפר להם שהיה תלמיד מאוד סקרן ונזכר שתמיד אהב ללמוד ולגלות דברים חדשים. ראש העיר חלק עם התלמידים את זיכרונות הילדות שלו ושיתף באהבה שלו לספורט ולכדורסל וכיצד בתור ילד אהב את שחקן הכדורסל המוכר דורון ג'מצ'י, שהיה בין הכדורסלנים הטובים ביותר במדינת ישראל בכל הזמנים. בסוף המפגש ראש העיר נפרד מהתלמידות והתלמידים ושיתף אותם בעצה אחת חשובה: "תשקיעו בלימודים, תרחיבו אופקים, תהיו סקרנים ותשאפו גבוה. רק כך אפשר להצליח. ריגשתם אותי ושמחתי מאוד לפגוש כל אחת ואחד מכם"

בעוד כחודש ולקראת סוף שנת הלימודים יציגו כל תלמידות ותלמידי כיתותה ה' בעיר את הסרטים שלהם באירוע מיוחד אליו יוזמנו גם הוריהם.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *