מתן דיל חתם על אמנה: "דור הניצחון – במקום הראשון"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"דור הניצחון – במקום הראשון" בהמשך לפעילותו לטובת המילואימניקים חתם מתן דיל על אמנה ששמה אותם במרכז.

 

המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, נפגש בשבוע שעבר עם אביב עזרא, יוזם אמנת המילואימניקים, וחתם בגאווה על האמנה אשר במסגרתה הוא מתחייב לפעול כראש עיר בכל הכלים שיעמדו לרשותו, לטובתם ורווחתם של חיילי המילואים ובני משפחותיהם: החל מתמיכה בסטודנטים המשרתים במילואים, סיוע במציאת מסגרות בלתי פורמליות לילדים שהוריהם משרתים במילואים, ומתן תמיכה עירונית ב"קהילת חוסן למשרת" – מרחב פתוח ובטוח לעיבוד החוויה מהשירות והלחימה.

דיל, אשר חרט על דגלו השקעה בדור העתיד, תוך הבנת חשיבות השארתם של סטודנטים וזוגות צעירים בעיר רחובות, ומהווה לאורך כל השנה כתובת ומענה מהיר וזמין לתושבים, פעל בעצימות גבוהה יותר במהלך המלחמה בסיוע למילואימניקים בהתנהלותם מול העירייה, באירוח יחידות חיילים ובעזרה למשפחותיהם שנותרו בעורף, אם באמצעות חבילות מזון ואם באמצעות הקמת מערך מתנדבים לבייביסיטר, תיקונים, קניות ועוד.

אביב עזרא: "שמחתי לפגוש במועמד לראשות עיר גדולה כרחובות, אשר מבין את הצורך הבהול בתמיכה בחיילי המילואים, לא רק כסיסמה אלא במעשים אקטיביים וביוזמות חשובות אשר יאפשרו לחיילים אלו התאקלמות נעימה יותר בשגרה".

מתן דיל: "לכבוד הוא לי לחתום על אמנה חשובה זו, אשר מעמידה במרכז את הטובים שבאנשינו ואת בני משפחותיהם, אנשים שנכנסו מתחת לאלונקה, מסכנים את חייהם ופועלים למען עם ומדינת ישראל. כעת הזמן להוקיר להם תודה, וכראש עיר, אני מתחייב לפעול למענם ולרווחתם. מאחל לכל חיילינו לחזור הביתה במהרה ולשלום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *