מתן דיל: " יש הרבה מאוד דברים שאני לא יכול לחיות איתם"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ראש העיר רחובות מתן דיל הערב בהרמת כוסית בפורום וועדי השכונות: "יש אירוע מורכב למה שקורה בעירייה, יש הרבה מאוד דברים שאני לא יכול לחיות איתם".

 

הערב נערכה הרמת כוסית לכבוד החג של נציגי פורום השכונות במעמד ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל, בפורום השתתפו 25 נציגים מכל השכונות בעיר ומכלל המגזרים.  דיל בירך את המשתתפים על הקמת הפורום שמטרתו עבודה משותפת עם קברניטי העיר ובראשם ראש העיר. דיל ציין לטובה את חשיבות הקמת הפורום ואף שמצפה לכולם עבודה משותפת למען תושבות ותושבי העיר, תוך שיתוף ציבור ושקיפות מלאה כך שכולם יהיו מרוצים ושותפים לעשייה.

מתן דיל: נכנסתי לתפקיד רק לפני 17 ימים, יש 3,600 עובדים בעירייה, 400 בחברה העירונית, 1,400 בחוויות, תקציבים אדירים, מליארד ושלוש מאות שקלים תקציב העירייה, פיתוח 300 מיליון שקלים, זה אירוע מורכב להכנס וללמוד כל מה שקורה בו, אני לומד הכל. נכנס לכל אגף, לומד כל מילה מפרק הכל. יש גם אירוע מאוד מורכב למה שקורה בעירייה, יש הרבה מאוד דברים שאני לא יכול לחיות איתם. אז אני אומר, טיפה סבלנות, הציבור מצפה לראות דברים מחר בבוקר, יש לנו גם אירוע כלכלי מאוד משמעותי (גירעון שוטף של למעלה ממאה מיליון שקלים א"ש), אני גם משקף את זה לציבור בצורה אחראית, אחרי שאקבל תמונת מצב אמיתית ואני לא אומר את הדברים בשביל ההתייפייפות, בחרתי, אני מאושר והכי מאושר בעולם שאני במקום הזה, אני מבקש מכם, תגידו לאנשים טיפה סבלנות".

ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר
ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר

תזכורת: מתן דיל כזכור נבחר ב10.03.2024 ונכנס לתפקיד ראש העיר לפני 17 ימים- 1.4.2024, כאשר קופת העירייה נמצאת בגירעון שוטף של למעלה ממאה מיליון שקלים וגירעיון של כמאתיים מיליון שקלים בתברי"ם (תקציבים בלתי רגילים המיועדים בין השאר לפיתוח העיר).

חדשות רחובות - עיריית רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות – עיריית רחובות – רחובות ניוז

גורם בעירייה התייחס הערב למצב הכלכלי: " אם ראש העיר לשעבר רחמים מלול היה ממשיך בתפקיד, סביר להניח שמשרד הפנים היה ממנה לעירייה חשב מלווה. הקופה לא התרוקנה, היא התנהלה בצורה חסרת אחריות! יכולות להיות אלף ואחת סיבות, העובדה כרגע שצריך להכין תוכנית התייעלות ולאזן את התקציב בצורה חכמה. דיל יצטרך לקבל החלטות לא פשוטות אבל זה אפשרי אם הוא יעבוד נכון".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *