מתנות קטנות: עיריית רחובות תאפשר חנייה חינם בכחול לבן בחגי תשרי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עיריית רחובות מעודדת את העסקים בעיר לקראת החגים:ומאפשרת חניה חינם בכחול לבן ברחבי העיר רחובות(שימו לב לתאריכים)

עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול-לבן בכל רחבי העיר, כולל פארק המדע החל מאתמול (שישי) ועד אחרי ראש השנה ביום שלישי הקרוב
והן בערב יום כיפור(שני)
מערב סוכות ולאורך כל ימי חול המועד עד לאחר שמחת תורה, בין התאריכים 23.9-1.10 ועד בכלל.
דו"חות יינתנו על ידי הפקחים רק בגין חניה במקומות אסורים

עיריית רחובות מאפשרת חניה חינם במקומות המסומנים כחול לבן ברחבי העיר החל מאתמול ועד אחרי ראש השנה, כולל פארק המדע.כמו כן בערב יום כיפור, ומערב סוכות לאורך כל חול המועד ועד אחרי שמחת תורה.
בעירייה מבקשים לעודד את התושבים לערוך את קניותיהם ואת ההכנות לחג בעיר, ולעשות זאת ללא דאגות חניה. כמו כן מבקשים לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר במהלך החג ולאפשר לתושבים ליהנות מאירועים שונים בחג ללא דאגות חניה.
חשוב לציין כי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר.

דורון מילברג, מנכ״ל העירייה: "חשוב לנו לתמוך בעסקים ובחנויות המקומיות, ולאפשר לתושבי העיר לערוך דווקא ברחובות את ההכנות והקניות לפני החגים. גם לאורך חול המועד סוכות תתאפשר חניה חינם במקומות המסומנים בכחול- לבן על מנת להקל על התושבים. אנו מאחלים שנה טובה ומתוקה לכל התושבות והתושבים בעיר "

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, חניה, שילוט ופיקוח ושיטור עירוני: "אנחנו שמחים לאפשר לתושבים חניה חינם ברחבי העיר לרגל חגי תשרי, ואנו מזמינים את התושבים להשתמש בכך. על מנת להמשיך ולשמור על הסדר בכבישי העיר, פקחי האגף יאכפו את חוקי החניה במקומות האסורים בחניה״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *