נחשף התרגיל שעשה יניב מרקוביץ' למתן דיל ולזהר בלום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נחשף התרגיל שעשה יניב מרקוביץ' למתן דיל וזהר בלום. מרקוביץ': " אני מודה לכל ראשי הרשויות וחברי המליאה על התמיכה ושיתוף הפעולה לאורך השנים". 

 

לפני זמן קצר נבחר בתמיכה רחבה ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון לתפקיד יו"ר איגוד ערים דרום יהודה לאיכות הסביבה. בישיבה שניהל יו"ר איגוד הערים היוצא עו"ד יניב מרקוביץ' המכהן כיו"ר האופוזיציה בעיריית רחובות, ובניגוד לבקשתו של ראש עיריית רחובות עו"ד מתן דיל, בחרו חברי הנהלת האיגוד המייצגים את הרשויות המקומיות בגבי גאון. יחד עם מרקוביץ', חבר בהנהלת האיגוד מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן שביקש מהחברים להמתין בהליך המינוי החדש עד לבחירת נציגי עיריית רחובות אשר יאושרו במועצת העיר רחובות הקרובה. יו"ר האיגוד מרקוביץ' סרב לבקשתו ובכך הביא למעשה לבחירתו של גבי גאון למחליפו בתפקיד. זאת כאמור בניגוד להסכם הקואליציוני שנחתם בין ראש העיר עו"ד מתן דיל לסגנו זהר בלום, שאמור היה להחליף את מרקוביץ' ולכהן כיו"ר האיגוד. גורם המעורה בפרטים: "אין ספק שזהו אינטרס מובהק של עיריית רחובות להחזיק בתפקיד יו"ר האיגוד מאחר והיא העיר הגדולה והמרכזית באזור שחברה באיגוד. מדובר על תרגיל פוליטי כשר אבל מסריח שעלול לפגוע במעמדה של העיר רחובות".

סגן ראש העיר זהר בלום

עו"ד יניב מרקוביץ' סיכם: " אני מודה לכל ראשי הרשויות וחברי המליאה על התמיכה בשיתוף הפעולה לאורך השנים. היתה לי זכות גדולה להוביל את האיגוד בשנים האחרונות, להוביל אותו להליך של צמיחה והתחדשות. כפי שהתחייבתי בישיבה, אמשיך ללוות את האיגוד ככל שאדרש ולתרום מבחינה מקצועית".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *