נעצרו צעיר רחובותי וחשוד נוסף המזוהים עם ארגון פשיעה בדרום

נעצרו צעיר רחובותי וחשוד נוסף המזוהים עם ארגון פשיעה בדרום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"בעקבות סכסוך בכביש שברו את רכבו של הנהג בפטישים ותקפו אותו". נעצרו צעיר רחובותי וחשוד נוסף המזוהים עם ארגון פשיעה בדרום. 

(צילום הפטיש אילוסטרציה: רחובות ניוז)

צעיר בן 26 מרחובות המזוהה עם ארגון פשיעה מוכר בדרום, נעצר עם צעיר נוסף בן 28 מיבנה, בחשד שבעקבות סכסוך בכביש בעיר אשדוד, שברו לנהג את רכבו בפטישים ותקפו אותו. בקכב החשודים נתפס לום ברזל, בחקירתם שמרו על זכות השתיקה. השניים הובאו היום (שני) להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון,

עו"ד נס בן נתן

סנגורם עו"ד נס בן נתן ביקש לשחררם: "המשטרה מאוד מכובדת ומתעסקת בדברים רציניים, כל אירוע הוא אירוע אבל יש איזשהו רווח גדול בין לבוא עד שעוצרים בן אדם ומבקשים להאריך מעצר צריך שיהיה משהו שיצדיק, יש אנשים שמשוחררים במשטרה לאחר חקירה למרות שעשו דברים לא פשוטים, הרחקה מהעיר, מעצר בית, במיוחד כשלא היה מגע פיזי. אם שני האנשים האלה רצו לתקוף את אותו אדם והיה פטיש לפי מה שחברי אומר ושברו זכוכית של הרכב, זה מה שמנע מהם? כנראה שרצו להעביר מסר. בהנחה שקרה אירוע והם היו בסיטואציה של ויכוח וחמתם בערה בהם, השאלה היא האם 1 אפשר להמשיך את החקירה "המורכבת" הזאת כשהם בתנאים מגבילים רחוק מהאזור".

השופט אור אדם בחן את בקשת המשטרה שביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים לצורך המשך החקירה בעודם מאחורי סורג ובריח. אולם לאחר שמיעת סנגורם הסתפק השופט אדם בהארכת מעצרם ביומיים בלבד.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *