נעצר גבר החשוד בגניבת ושריפת הרכב של אישתו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נעצר גבר כבן 50 תושב שכונת אושיות החשוד בגניבת ושריפת הרכב של אישתו.

 

המשטרה עצרה אמש גבר כבן 50, תושב שכונת אושיות ברחובות החשוד כי גנב ושרף את הרכב של אישתו. החשוד שמר על זכות השתיקה בחקירתו והובא לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, בדיון טען סנגורו כי האישה בעייתית, מכורה לאלכוהול ובגין כך הפסידה את מקום עבודתה.

נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר אמר בפתח הדיון: "ביום 02/26 מתקשר החשוד למשטרה ומגיש תלונה על כך שבת הזוג מאיימת ומשתוללת בבית. שוטרים שמגיעים למקום לאחר בירור מגלים כי היה ויכוח בין השניים על כך שלפי טענת המתלוננת החשוד בפנינו גנב את המפתחות של הרכב ו כן את הטלפון שלה וכן איים שישרוף את הרכב ותקף אותה. ביום 03/02 מתקבל דיווח מכב"א על רכב שעולה באש. שוטרים שהגיעו למקום מבצעים בדיקה ראשונית ועולה כי מי שחשוד זה החשוד בפנינו. בעקבות כך מאתרים את החשוד, החשוד נחקר, שומר על זכות השתיקה, בסיום החקירה החשוד נעצר".

עו"ד אלי מסטרמן בבית משפט צילום רחובות ניוז

סנגורו של החשוד עו"ד אלי מסטרמן מהסנגוריה הציבורית: " יש מסמכים בידי החשוד והוא הציג אותם. אחרי אותה חקירה הם מורחקים זה מזה. החשוד מסביר שלא גנב דבר למתלוננת. מדובר ברכב שהם רכשו בסכום מאוד נמוך לשימושה ולא נערך לו טסט או ביטוח. לא הייתה שום סיבה לאף אחד, בנסיבות האלה, ולכן ברור לי שמי ששרף את הרכב לאחר שגנב אותו והבין שלא יוכל לעשות בו שימוש. בנסיבות כאלה שהוא זה שקרא ראשון למשטרה, לא יקרה דבר אם החשוד ישוחרר בתנאים".

 

השופט טל ענר בחן את הדברים והורה להאריך את מעצרו ביום אחד

(צילום רכב שרוף להמחשה)

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *