נציג נציבות האו"ם לפליטים בישראל מודה לזהר בלום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נציג נציבות האו"ם לפליטים בישראל מודה לזהר בלום על תכנית רב מערכתית לטובת ילדים מבקשי מקלט בגיל הרך המתגוררים בעיר.

נציג נציבות האו"ם לפליטים בישראל, מר מטיאס לה רוט, מנהלת מחלקת קשרי קהילה, גב' ענת ברסלע וצוות המשרד בנציבות האו"ם לפליטים, הגיעו ביום חמישי (22.06) לרחובות להודות ליוזם הפרויקט ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, וללמוד על תכנית UNITAF רחובות המתקיימת בעיר זו השנה הרביעית.

התכנית המשותפת למינהל החינוך והאגף לשירותים חברתיים, מכילה ילדים וטף מגיל חצי שנה ועד שלוש שנים המתחנכים במעון עירוני בו הם זוכים לסביבה מקדמת התפתחות, תזונה בריאה ומרחב בטוח לגדול.

המשפחות מקבלות ליווי מקצועי ע"י האגף לשירותים חברתיים המקיים תמיכה במשפחות בסיכון, מפגשי למידה קהילתיים ומועדונית לילדים בו הם מקבלים תמיכה לימודית ורגשית.

במפגש, נציג נציבות האו"ם לפליטים, מר לה רוט, ציין כי רחובות היא מודל לרשות אמיצה שלא נשארה אדישה למצבם הקשה של בני הגיל הרך בקרב קהילת הפליטים, ופיתחה תכנית שמהווה מודל ללמידה לרשויות אחרות בארץ.

זהר בלום הודה לנציג על ביקורו הראשון ברחובות ואמר:" מבחינתי, כל ילד וילדה המתגוררים בעיר זכאים למעטפת של תמיכה חינוכית וסוציאלית על מנת לאפשר להם הזדמנות לחיים מלאים ובריאים.

אני מודע לאתגרים הרבים שהיו לאורך הדרך ואני גאה בשיתוף הפעולה הפורה יחד עם מנהלת המעון, סמהאר מנגיסטו, שעובדת באופן מרהיב ומקצועי עם צוות ההדרכה של המרכז לגיל הרך תחת מינהל החינוך.

באותה ההזדמנות, אציין לחיוב ואומר שאני מעריך את העשייה של כלל השותפים במרכז לשירותים חברתיים בהובלתו של חבר המועצה, עו"ד שמואל בר דאנזאן, את מנכ"לית UNITAF ישראל וכן את הגורמים המסייעים מפיתוח קהילה וחדשנות".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *