סוכן הביטוח הרחובותי שגדל בסביבה לא פשוטה והפך לאיש עסקים מצליח

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השראה מקומית: הילד הטברייאני שלא רצה ללמוד הפך בעיר רחובות לסיפור השראה. "גדלתי בסביבה לא פשוטה" אורן קקון בן 39, גרוש ואב לילד, הגשים את חלומו והפך לאיש עסקים מצליח ובעלים של חברת "אורות ביטוח ופיננסים" .

 

אורן קקון נולד בטבריה וכבר מילדותו שאף להגיע רחוק, אך החיים העמידו בפניו אתגרים לא פשוטים. הלימודים לא באו לו בקלות והוא סיים את התיכון בקושי רב. הסביבה בה גדל היתה סביבה לא פשוטה ולא היה קל לצמוח ולהתפתח.
כולם שאפו בקטן, אבל אורן עוד מהיותו ילד חלם להיות איש עסקים מצליח והבטיח לעצמו שיעשה הכל כדי להגשים את חלומו. אורן התגייס לשירות קרבי ולאחר שיחרורו חיפש כיוון שישלב את אהבתו לעזור לאנשים ולהתפרנס.
על אף שהלימודים לא היו הצד החזק שלו ותמיד ברח מהם, הוא האמין בידע והשכלה וללמוד יסודות לעומק על מנת להיות הכי מקצועי. כך חונך מבית הוריו ולכן החליט ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים ומשאבי אנוש, לאחר מכן המשיך ללימודי תואר שני בבנקאות ומימון. הוא הציב לעצמו מטרות וכך התקדם.

"אין ספק שזו היתה תקופה מאתגרת מלאה בקשיים אך
בזכות השאפתנות וההתמדה הצלחתי לסיים לימודים לשני תארים. עבדתי בבנק וקודמתי למשרה בכירה של מנהל צוות" הוא אומר.  אבל אורן שאף לעצמאות. להקים עסק כלכלי ומצליח. שוק ההון ועולם הביטוח בפרט עניינו אותו מאוד ועל כן החליט להתמקצע ולמד לימודי ביטוח על מנת להפוך להיות סוכן ביטוח. לאחר שסיים לימודיו עבר לגור ברחובות והתאהב בעיר.

המעבר מהצפון המרוחק למרכז גרם לו לפרוח ולהצליח. הסביבה האיכותית והמתקדמת האיצה להצלחתו.
מזה כעשור אורן בעולם הביטוח. אורן רואה במשלח ידו כשליחות ללקוחות שלו, הוא לא רק סוכן ביטוח שעושה סדר בתיק הביטוחי והפנסיוני , הוא גם מספק מענה בכל נושא כלכלי, כל לקוח מבחינתו הוא משפחה והוא עוזר בכל תחום אפשרי. הילד הטברייאני שלא רצה ללמוד הפך לסיפור השראה בעיניי הסביבה שלו.
כיום אורן בעל סניף ברחובות ועוד סניף בדרך. הסוכנות מתמחה בכל תחומי הביטוח והפיננסים ומספקת מענה אישי ומקצועי ללא פשרות. בסוכנות קיימות מחלקות של ביטוחים, פנסיה, פיננסים, החזרי מס, תכנון פרישה ועוד. ישנה מעטפת כלכלית רחבה המספקת מענה לכל צורכי המשפחה.

לפרטים: אורן קקון – 0507581806

הצטרפו לעדכונים👇👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *