סחתיין על סבא ותיסלם על סבתא!

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סחתיין על סבא ותיסלם על סבתא!

דיירי ״לב רחובות״ עמדו על הרגליים לצלילי בנזין, כוורת ותיסלם שניגנה להקת  "Mad about me" הרכב מוזיקלי שמרבית נגניו הם חבר'ה מוכשרים על הספקטרום.

דמיינו לעצמכם סבים וסבתות קופצים ורוקדים לשירי תיסלם ובנזין  ומרגישים שחזרו במנהרת הזמן 30 שנה אחורה. 

זה בדיוק מה שקרה אתמול בדיור המוגן ״לב רחובות״  במופע של  להקת *"Mad about me"*. להקת  מוזיקאים מוכשרים שמרביתם זמרים ונגנים על הספקטרום אשר חברו יחד לפני פחות מעשור ללהקה חברתית -משפחתית ומוזיקלית. מאחורי היוזמה עומד שגיא פימה נגן כלי נשיפה שמילדותו חלם על הקמת ביג בנד, למרות המגבלה שלו ביד אחת בחר לנגן בכלי נשיפה ולהגשים את החלום. 

הלהקה מנגנת קאברים ללהיטים הגדולים של מוזיקה מכל הזמנים ושל מוזיקאים שהם אבני הדרך בתרבות הישראלית מלהקת כוורת, שירים של יוני רכטר, אריק איינשטין, אריק סיני ועד לתיסלם ולהקת בנזין. 

לדברי שגיא פימה: ״בחרתי את השם ללהקה בהשראת להקת הביג בנד של מלחמת הכוכבים. (להקת חייזרים) כשהמסר המרכזי הוא לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו״.

 

להקת *Mad about me*  , היא ביג בנד שהחלה כלהקה משפחתית והתפתחה ללהקה חברתית שבה ניתן ביטוי לכל אחד ואחד מחברי הלהקה. הם מופיעים בהרכב של 8 ועד 22 מוזיקאים המצליחים להקפיץ כל אירוע ולהרים את מצב הרוח בכל גיל. 

 

אסתר גיל, דיירת ב״לב רחובות״ שיתפה בחוויה ואמרה: ״כל כך שימחתם אותי, אתם, חברי הלהקה מוכיחים שאין הגבלות בחיים, אם רוצים הכל אפשרי! אתם פשוט מצליחים לשמח אנשים״. והוסיפה ואמרה לשגיא פימה, מנהיג הלהקה: ״איזה תפקיד יש לך בחיים. זאת שליחות! אתם כל כך מרגשים שבא לי לבכות״.  דיירת נוספת הוסיפה: ״אני גרה כאן כבר עשור ולא הרגשתי כזאת שמחה והתרוממות  רוח. אני בת 83 והלהקה הצליחה לגרום לי לתקווה שאין מגבלה בחיים בשום תחום. הכל אפשרי״. 

 

*מאיר בן חיים*, מנהל הבית: ״חשוב לנו כבית המעודד קהילתיות מבפנים ומבחוץ, לתת במה ולתמוך במגוון אוכלוסיות לרבות אוכלוסיות מיוחדות. דיירי הבית התמוגגו לראות את הנגנים שהוכיחו שבזכות כוח רצון ותמיכת הסביבה ניתן לגבור על הכל״.

חברי הלהקה: שגיא פימה- מנהיג הלהקה ונגן כלי נשיפה, ליאור גלבוע- גיטרה חשמלית, ליעד לוי-  גיטרה בס ושירה, דניאל פאז-  נשיפה ושירה, ניצן רביב-  יוקללה שירה וריקוד, אילון גבירצר-  קלידים, אורן פימה-  תופים, אושר שטרית- כלי הקשה.

 

להזמנות להופעות ניתן לפנות לאביבית שטרית : 052-6622556

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *