סיפור השראה מדהים של סטייליסטית מצליחה: "בגיל 12 בחרתי לצאת מהדיכאון לאור".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תכירו את הסטייליסטית הרחובותית החרדית, אם לחמישה, שבגיל 12 איבדה את אחיה: "הבנתי שאם נשארתי בחיים אני צריכה לחיות ולחיות באהבה עם עצמי".

(צילום מושקא: מאיר אלפסי צלם)

 

לסטייליסטית הרחובותית מושקא אלפסי בת 35, ילידה העיר רחובות, נשואה + 5, יש סיפור עוצר נשימה. "האהבה לאופנה, ליופי ולסטייל נולדו לאחר שאיבדתי את אחי בתאונת דרכים כשהוא רק בן 8 ואני הגדולה בת 12" משחזרת מושקא.

מושקא אלפסי ואחיה
מושקא אלפסי ואחיה יוסף חיים

"הייתי כבויה, כאב לי בלב חזק.. זה השאיר לי חור שחור בחיים שלא ידעתי מה לעשות איתו. נפלתי לדיכאון, לא יצאתי מהבית, לא רציתי שיסתכלו עלי בגלל המבטים והצער שהיו לאנשים כלפי. ראיתי שאני ניגמרת, שהחיים מתחילים לחלוף ואני נישארת מאחור בכאב".

תפנית חייה.

"אחרי כמה חודשים, משהוא התנער בי והבנתי שאם אני נישארתי בחיים ואני עדיין בעולם הזה, אני צריכה לחיות ולחיות באהבה עם עצמי. לא ידעתי איך אעשה את הצעד הראשון שלי בחוץ. החלטתי שכשאני יוצאת מהבית, אני עם ראש מורם. הלכתי ברחוב כאילו אין אף אחד.לבשתי את הבגדים הכי יפים שלי וכך יצאתי".

איך היו התגובות? 

אנשים היו בהלם, ניגשו אלי ברחוב עם תגובות כמו 'כל הכבוד שאת כך במקום להיות עצובה', 'וואוו איזה כח יש לך לקום ולהמשיך את החיים', כל זה ואני רק בת 12. מפה הבנתי כמה כח יש ליופי, כמה אנרגיה יש לביגוד שאנו שמים על עצמנו, כמה נולדנו כדי לחיות ולצמוח מיתוך הכאב.  היום אני עוזרת לעסקים בתחום האופנה להרים את עצמם בעיני הלקוחות, להביא אותם למקום של יוקרה, של הצלחה, של שיגשוג".

צילום: יוסי אלפנדרי
צילום: יוסי אלפנדרי

"לראשונה כאן בארץ אישה חרדית ששומרת על הערכים שלה בגאווה, מרימה הפקת יום צילום ועושה סטילינג לחברת ביגדי הגברים היוקרתית 'באמוס' תוך שמירת נגיע ומרחק. בלי ליפגוע ביופי הניראות ובייחודיות של המותג".

 

לסיכום היא אמרה: " לעולם אל תיפלו למקומות החשוכים שמונעים מכם להתקדם ולעשות, הכל אפשרי, בעיקר מתוך ערכים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *