סקר טרי קובע קרב צמוד על ראשות העיר בין זהר בלום למתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הכל פתוח? סקר חדש קובע קרב צמוד על ראשות העיר בין זהר בלום למתן דיל שאף ממשיך לסיבוב השני. 

 

רגע לפני חג הסוכות וכחודש ימים לפני מועד רחובות ולמועצת העיר רחובות, סקר עומק חדש בוצע ע"י מכון kanatar בראשות דודי חסיד (הסוקר של כאן 11), הסקר חושף קרב צמוד מאוד בין המועמדים לראשות העיר זהר בלום ומתן דיל. הבאים בקרב בעלי הדעה: מתן דיל עם 31%, זהר בלום צמוד מאוד עם 29%, רחמים מלול עם 21% ויניב מרקוביץ' 19%.

מתוך הסקר

 

הכולל בתוכו את המתלבטים מתקבלת תוצאה דומה. בראש הטבלה מתן דיל עם 23%, זהר בלום צמוד עם 21%, רחמים מלול עם 16% ויניב מרקוביץ' עם 14%. מי שעשוי להכריע את הקרב הם המתלבטים עם 24%.

מתוך הסקר

 

גם כאשר הרשימות של מתן דיל וזהר בלום מובילות בראש הטבלה. רשימתו של מתן דיל קיבלה 6 מנדטים, רשימתו של זהר בלום קיבלה 5 מנדטים, רשימתו של יניב מרקוביץ' קיבלה 4 מנדטים, רשימתה של איטל אלשיך קיבלה 3 מנדטים, רשימתו רחמים מלול 2 מנדטים, רשימתו של אמיתי כהן קיבלה 2 מנדטים, רשימת מח"ל בראשות אביב איטח מנדט אחד, רשימה חסידית בראשות פנחס הומינר קיבלה מנדט אחד וגם סיעת ש"ס עם מנדט אחד.

מתוך הסקר

 

ישיבת מועצת העיר רחובות צילום רחובות ניוז

בעקבות הקריאות לאחדות במחנה הליברלי בין זהר בלום ליניב מרקוביץ', שבה יניב מרקוביץ' מסיר את מועמדותו ופורש מה, התוצאה שהתקבלה הינה זהר בלום עם 41%, מתן דיל עם 35% ורחמים מלול עם 24%. הסוקר דודי חסיד: "במידה ויניב מרקוביץ' פורש ותומך בזהר בלום, לבלום סיכוי לנצח בסיבוב הראשון. האופציה הנכונה ביותר מבחינת  המחנה הליברלי בשלב זה היא לרוץ עם מועמד אחד בלבד- זהר בלום. (מעל 40% מספיקים לניצחון בסיבוב הראשון)".

מתוך הסקר

 

 

תושבי העיר רחובות, בין התאריכים 26-28 לחודש ספטמבר, לפי דמוגרפיה המייצגת את תושבי העיר. 50%=חילונים, 22%=מסורתיים, 18%=דתיים ו9%=חרדים.

מתוך הסקר

 

תוצאות הסיבוב השני

הקרב המסתמן הוא כאמור בין מתן דיל לזהר בלום. אילו  השניים יתמודדו בסיבוב השני, מתן דיל מקבל 53% אחוז מול זהר בלום שמקבל 47%.

 

במקרה שזהר בלום ורחמים מלול נאבקים ראש בראש בסיבוב השני , : זהר בלום עם 58% ורחמים מלול עם 42%. 

רחמים מלול וזהר בלום

 

במקרה של מאבק בין מתן דיל ליניב מרקוביץ' בסיבוב השני , מתקבלת תוצאה בה מתן מקבל 55% ומרקוביץ' 45%. 

מתן דיל ויניב מרקוביץ'
מתן דיל ויניב מרקוביץ'

 

את הסקר הזמינה רשימת החינוך בראש בהובלת זהר בלום, הסקר בוצע ע"י מדגם משולב אינטרנטי+טלפוני, מדגם מייצג של 401 תושבי רחובות, בעלי זכות הצבעה, 17 ומעלה. 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *