עבודות אינסטלציה

bestlinks111

כמו בכל בעיה בה אנו נתקלים בביתנו, גם בעבודות אינסטלציה הדבר הנכון ביותר לעשות כאשר מתגלה בעיה כלשהי, היא לזמן איש מקצוע, אמין ומיומן שיודע את העבודה. מגוון עבודות האינסטלציה הוא רחב ביותר, החל מעבודות אינסטלציה פשוטות כמו תיקון ברזים דולפים, או סתימות וכלה בפיצוץ בצנרת, בעיות ביוב או התקנת נקודות מים.

עבודות אינסטלציה כיום

כיום, הטכנולוגיה פלשה גם לעולם האינסטלטורים והרחיבה למשעי את מעגל התיקונים והציוד בו עושים האינסטולטורים שימוש. מצלמות תרמיות ומצלמות צנרת, מחשבים וטכנלוגיה, עוזרים לאינסטלטורים לדייק את איתור הבעיה על ידם ואת עבודתם, וחוסכים ללקוח זמן וכסף.

הדבר הכי נכון לעשות הוא לתכנן את צנרת ביתנו מבעוד מועד באופן מדויק ואיכותי, מה שכיום הטכנולוגיה מאפשרת ביתר שאת. זנשלם מעט יותר במעמד ההתקנה, ונייתר את הבעיות שעלולות לצוץ לאחר מכן.

מצב דברים זה הוא הנכון, ואין ספק כי הוא לחלוטין עדיף מאשר תחושת אי-הנוחות וחוסר האונים כאשר מתגלה לה תקלה. אנו נזקקים לאינסטלטור שלנו לעיתים שאינן קרובות אמנם, אך חשוב שנכיר שעל מנת למתן ככל האפשר את הצורך בו, נתקין מראש צנרת טובה ואיכותית.

https://plumbers-israel.co.il/    אינסטלטורים מומלצים 24/7

עבודות אינסטלציה על סוגיהן השונים

עבודות אינסטלציה למיניהן הן לדוגמה החלפת ברזים. לרוב הבעיה תהא טיפטוף מים גם במצב סגור, נזילה או זרימת מים חלשה מהרגיל. במקרה זה הפתרון יהיה החלפת אטם או במקרים רדיקליים יותר- החלפת הברז עצמו.

דוגמה נוספת היא התקנת נקודות מים. האינסטלטור מתקין נקודת מים חדשה ממנה ניתן לקבל מים באופן עצמאי או פיצול נקודה קיימת. ודוגמה אחרת היא נזילת מים מהניאגרה (סמויה או גלויה), היכולה להיווצר מבלאי טבעי או התיישנות של הניאגרה או אחד מחלקיה או תנודות. הפתרון יכול להיות החל מהחלפת גומייה או אטם וכלה בפירוק אריחים, שבירת קירות וכדומה.

דוגמה נדירה יותר היא עבודות אינסטלציה בגובה. הן מתרחשות ברוב הזמן בבניינים ישנים אשר בהם צנרת ישנה. לרוב מדובר בבעיות צנרת, ביוב ומי שופכין- נזילות וסתימות. וזאת נגרם עקב בלאי טבעי שנגרם כתוצאה ממערכות צנרת עתיקות שנים, אשר יש להחליפן או לתקנן. בבעיות גובה קיצוניות יש  לקרוא לאיש מקצוע אשר יעשה שימוש במנוף או בציוד סנפלינג על מנת להגיע ולתקן את את התקלה.

ככל שנוצרה בביתכם בעיית אינסטלציה מכל סוג שלא יהא, המלצתנו היא לא להתמהמה עמה, אלא לטפל בה באופן דחוף. זאת מאחר שבעיות אינסטלציה יכולות להתחיל מקטן, ולגדול. על מנת לחסוך במשאבים יקרים כמו זמן וכסף, חייבים לטפל בבעיות אלו מבעוד מועד.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *