עבודות שירות בלבד לגבר המאיים: " אם תקחי את הילד ארצח את שניכם"

חדשות רחובות - אישה, אלימות כלפי נשים - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עבודות שירות בלבד לגבר שהואשם בחמישה עשר מקרי איום חמורים כלפי בת זוגו:" אם תקחי את הילד ארצח את שניכם". למרות זאת סנגורו הגיש ערעור על העונש: " מן הראוי היה שלא להשית על הנאשם עבודות שירות". 

 

סגנית בית משפט השלום ברחובות השופטת זהר דיבון סגל גזרה עונש קל ומתחשב, על גבר בשנות השלושים לחייו שאיים חמישה עשר פעמים על בת זוגתו, בין אישומים איים לרצוח אותה ואת בנם המשותף בהודעות סמס ששלח לנייד שלה.

השופטת זהר דיבון סגל צילום רחובות+ראשון ניוז

בגזר הדין נימקה דיבון סגל: " הנאשם הודה בהזדמנות הראשונה בשני כתבי אישום מתוקנים והיה בזו לחסוך זמן ציבורי יקר וחשוב מכך בהודאה זו לחסוך את העדת המתלוננת. הנאשם נטל אחריות על מעשיו, הביע תחושות בושה, אכזבה עצמית וחרטה. סבורני כי תוצאה של סיום ההליך בעונש חינוכי שיקומי אינו עולה בקנה אחד עם עיקרון ההלימה המחייב ענישה ממשית ואלמלא הנאשם היה משתלב בהליך טיפולי בעל פוטנציאל שיקומי העונש היה חמור בהרבה".

לאור כך גזרה השופטת חמישה חודשי עבודות שירות וחצי שנת מאסר על תנאי.

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

סנגורו של הנאשם, עו"ד ירון פורר הגיש ערעור על העונש: " הגם שבית המשפט בא לקראת מרשי כברת דרך לאור כמות האישומים הרבה וחומרתם, עדיין אני סבור שלאור התהליך הטיפולים שעבר מרשי ולאור עמדת המתלוננת מן הראוי היה שלא להשית על הנאשם עבודות שירות. בימים אלה הגשתי לבית משפט המחוזי ערעור על העונש".

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *