עדות של גיבורה: "ראיתי שהתינוק לא נושם ומכחיל וביצעתי הנשמה מפה לפה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עדות של גיבורה: "ראיתי שהתינוק לא נושם ומכחיל וביצעתי הנשמה מפה לפה"

(בתמונה: סיון ובתה זהר בפארק הדרים)

סיון אדרי בת 40 תושבת קרית עקרון, ליוותה אמש (חמישי) את בתה זוהר , כדי לעשות צילומים לרגל בת המצווה בפארק הפסטורלי המושקע. כרבע שעה לאחר שהייתן , סיון מנעה אסון והצילה פעוט שנפל לבריכת נוי וטבע בה עד כדי אבדן הכרה.

"פתאום ראיתי ילדה כבת 7 צועקת לעזרה 'הוא טובע, תבואו מהר לעזור', באותו רגע רצתי לסייע, הבחנתי באמו שהיתה מאוד היסטרית ובאחיו שעמדו לידה, את התינוק משה מהמים אדם דתי שהגיע שניות לפני, הוא הניח את התינוק וראינו שהוא לא מגיב ושהוא מתחיל להכחיל. אותו אדם החל ללחוץ לו על הבטן בתקווה שיוציא אוויר וינשום חזרה אך זה לא עזר".

כוחות מגן דוד אדום בפארק הדרים צילום: רחובות ניוז
כוחות מגן דוד אדום בפארק הדרים צילום: רחובות ניוז

מה עובר לך בראש ברגעים האלה?

"ראיתי שחור בעיניים, הרגשתי שזה הסוף, מיד התחלתי לבצע לילד הנשמה מפה לפה, תוך כדי הפעולות הרגשתי שמשהו חוסם לו את האוויר ולכן לא נושם. בפעם השלישית שנשפתי לו אוויר לתוך הפה הרגשתי שמשהו סוף סוף השתחרר. הפכתי אותו לצד ואז הוא התחיל להקיא את המים הרבים שהוא בלע. הפכתי אותו עוד קצת ואז הוא הקיא חתיכות של פיתה ומלפפון שהיו תקועים לו בפה. באותם רגעים הוא התחיל לבכות וכולנו נרגענו שסוף סוף הוא מגיב ונושם".

פארק הדרים צילום: עיריית רחובות
פארק הדרים צילום: עיריית רחובות

איפה למדת להגיש עזרה ראשונה?

"בגלל שאני עובדת עם אוכלוסיה מהחינוך המיוחד, עשיתי קורס עזרה ראשונה וסיימתי לפני שלושה חודשים בדיוק, זה ממש צירוף מקרים".

לסיכום אמרה סיון: " מצד אחד אני מבוהלת, שהגעתי הביתה לא הפסקתי לבכות וחיבקתי את הילדים שלי… מצד שני אני אסירת תודה לבורא עולם שנתן לי את הזכות להציל את התינוק".

מיון ילדים בית חולים קפלן צילום: חדשות רחובות ניוז
מיון ילדים בית חולים קפלן צילום: חדשות רחובות ניוז

עדכון: התינוק כזכור פונה במצב בינוני, לאחר סדרת בדיקות והשגחה מצבו התשפר והוא אף השיב את החיוך לפניו. סיון אדרי שהצילה את חייו, הגיעה מאוחר יותר בערב אמש, לבקר את התינוק ולדרוש בשלומו. " גם לי יש תינוק בבית באותו גיל, הייתי חייבת לבקר אותו בקפלן ולשמוע שהוא בסדר". ביום שישי, שעות ספורות לפני כניסת השבת, התינוק שוחרר לביתו כשהוא בריא והכל בסדר.

מעיריית רחובות נמסר: "ראשית נדגיש כי הפעוט בריא ושלם. אנו בודקים מול האם את נסיבות האירוע. נציין כי האגם המלאכותי במקום מגודר, וכי הגדר היא גדר תקנית שאושרה על ידי יועץ הבטיחות".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *