עונש קל: עבודות שירות בלבד לבעל המכה שגם איים על אישתו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עונש קל: תושב רחובות שהואשם בחמישה סעיפי אישום של עבירות אלימות ואיומים חמורים כלפי רעייתו, יבצע עבודות שירות בלבד. סנגורו עו"ד אביחי חג'בי: "מרשי עבר דרך שיקומית ממשית והיה מקום להקל יותר בעונשו". 

תושב רחובות בן 45, הואשם בחמישה מקרים קשים של אלימות ואיומים שביצע כלפי אישתו, הנאשם הודה ובמסגרת הסדר טיעון השיתה עליו שופטת בית משפט השלום ברחובות, קרן וקסלר, רק עבודות שירות וקנס כספי דל בסך 2,500 שקלים. כתב האישום מתאר כאמור חמישה מקרים, המקרה הראשון התרחש בינואר 2020 בשעת ערב, הנאשם שמר על ילדיו בביתו וביקש מבנו הקטין ללכת לישון, בין הנאשם לבנו התפתח ויכוח במהלכו איים להכות את בנו ובהמשך אף בעט בו בישבנו, אחז בצווארו ואיים עליו. האישום השני מתאר מקרה בו היה הנאשם בביתו תחת השפעת אלכוהול, כשחזרה רעייתו לביתם פרץ ויכוח במהלכו השליך לעברה שמיכה וכרית שפגעו בה. במקרה השלישי התרחש בחול המועד סוכות, במהלך ויכוח בינו ולבין רעייתו, בעט הנאשם בישבנה והוריד את כיסוי ראשה. המקרה הרביעי נגנז במסגרת הסדר הטיעון ובמקרה החמישי הוא שוב היה תחת השפעת אלכוהול ובגלל חשדו שהיא בוגדת הוא איים באומרו"אני לא בודק, אם אני בודק, אני רוצח אותך".

השופטת קרן וקסלר
השופטת קרן וקסלר

תסקיר שעבר הנאשם העלה כי הוא גרוש ואב לשלושה קטינים, עובד בעבודה מסודרת מזה שנתיים ושומר על יציבות. "התסקירים שהוגשו בעניינו של הנאשם הם אכן חיוביים וניכר כי הנאשם בחר לפסוע בהליך חיובי של שיקום ולפיכך יש באמור בהם כדי להביא להקלה עם הנאשם בקביעת עונשו בתוך מתחם הענישה", אמרה השופטת וקסלר.

 

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד אביחי חג'בי מסר בתגובה: "גזר דינו של בית משפט השלום אינו תואם את נסיבותיו האישיות של מרשי. מרשי עבר דרך שיקומית ממשית והיה מקום להקל יותר בעונשו.  מכל מקום נבחן את צעדנו בקרוב".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *