עכשיו זה רשמי! בני גנץ: "יניב מרקוביץ' יהיה מועמד המחנה הליברלי לראשות העיר"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עכשיו זה רשמי! בני גנץ: "יניב מרקוביץ' יהיה מועמד המחנה הליברלי לראשות העיר רחובות"

היום (ראשון) נחשף הקמפיין של יניב מרקוביץ' לראשות העיר, תחת הסיסמה "זה יניב". המסר: "פחות דיבורים. יותר מעשים – זה יניב". בכירים במטה מרקוביץ': "הגיעו לקיצן, כל הספקולציות, הפייק וניסיונות החבלה".
למה נבחר המסר "פחות דיבורים יותר מעשים. זה יניב"?
מסתבר, שכל מחקרי העומק הראו בוודאות – הפן הזה של מרקוביץ' לא נחשף מספיק לציבור. "יניב, הביצועיסט, גרם למהפכה בנִראות העיר. ראש העיר הטיל עליו את התפקיד המאתגר של שיפור חזות העיר. בהנהגתו, רחובות שינתה את פניה והמהפכה בעיצומה. עשרות גינות הוקמו, או שופצו, בהשקעות עתק. אין ספק כי כל אחת ואחד מהתושבים נחשף לפחות למספר גינות ומרחבים כאלה", מציינים במטה הבחירות של מרקוביץ'. "המהפכה בחזות העיר היא רק דוגמה ליכולת הביצועית של יניב, רק קצה הקרחון".

ספקולציות, פייק ולחצים באו לקיצם
אז נתחיל מהתחלה. לפני כשלושה חודשים (28/3/2023) הודיע יניב מרקוביץ' בישיבת מועצת העיר על החלטתו להתמודד לראשות העיר בבחירות, שתיערכנה בסוף אוקטובר.
"התוכנית המקורית הייתה (ונשארה) להעלות את הקמפיין היום (2 ביולי). אלא, ששני מטות אחרים נמצאים כבר חודשים ארוכים באוויר עם כמות עצומה של שלטי ענק והוצאות עתק בפרסום ממומן בדיגיטל", מציינים במטה מרקוביץ'.
"בצמוד להחלטה על מועד תחילת הקמפיין, קיבלנו החלטה נוספת והיא לא להיגרר לספקולציות, לא להגיב על פייק, ולא להתייחס לכל השימוש הפחדני של אנשי קש שלא קיימים", אומרים.
עם העלאת הקמפיין נשמעה אנחת רווחה מצד עשרות הפעילים, המלווים את יניב למעלה מעשור ואשר היו נתונים ללחצים ולמניפולציות הזויות מצד שני מטות של מתמודדים אשר כבר מזמן החלו לשפוך כספים (מהיכן?) במודעות ענק ובפרסומים ממומנים בסכומי עתק.
מהיכן הביטחון לסיכוייו של מרקוביץ'?
"ציינו את מחקרי העומק. מחקרים אלה לא פורסמו ולא הודלפו. המחקרים בוצעו על ידי מומחים הפועלים בעיקר בחו"ל, הם מצביעים בבהירות על האיכויות של יניב ועל סיכוייו הגבוהים לזכייה במרוץ לראשות העיר".
המחקרים גרמו לבני גנץ ולרשימה הממלכתית "לשים את הקופונים" על מועמדותו של יניב. הוא היה המועמד השני שנבחר לייצג את המחנה הממלכתי, בבחירות לראשות עיר (כיום יש כבר חמישה). "מרקוביץ' לא יהיה רק המועמד של בני גנץ והמחנה הממלכתי, אלא מועמד המחנה הליברלי כולו", מבטיחים ראשי המחנה הממלכתי.
מרקוביץ': "אנהל מסע בחירות חיובי וענייני"
"אציג בפני הציבור את פועלי לאחר שלוש קדנציות במועצת העיר, מתוכן חמש כסגן ראש העיר בשכר. אציג את תוכניותיי לשיפור במרבית המדדים בפעילות העירייה. אציג את החזון שלי לרחובות לעשורים הקרובים.
תושבי רחובות ברובם אוהבים את העיר וגאים בה. לא מאמינים בסיסמאות סרק. אני מבטיח שיפורים, בדרך מעיר טובה לעיר מצוינת".
"זה יניב"
במטה הבחירות של יניב מבטיחים: "בסוף מסע הבחירות, מרבית התושבים, כשיעמדו בקלפי לפני הטלת הפתק, יגידו לעצמם "זה יניב"'.

צילום: אלעד מלכה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *