על הלחצים שעובר מאיר דהן ואיפה בילה אייל גולן עם בנו ליאם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: האם מאיר דהן יעמוד בלחצים? מי שואפת להחליף את חבר המועצה המחזיק בתיק הצעירים, מה חגגה משפחת דיל, איפה בילה אייל גולן עם בנו ליאם, איזו המלצה קיבל יניב מרקוביץ' וממה מרוצה זהר בלום

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: זהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות, כובש יעד ראשון בדרך לראשות העיר, למעלה מ- 10,000 תושבות ותושבים כבר הביעו תמיכה וסומנו במערכת הדיגיטלית של מטה הבחירות. לרגל השגת היעד הראשון, הגיע בלום למטה הבחירות לברך ולתדרך את צוות מטה, הצעירות והצעירים שמבצעים את המשימה בהצלחה רבה. היעד עד למועד הבחירות הוא להגיע ליותר מ- 30,000 איש ואישה שיביעו תמיכה במועמדותו של בלום. למקורביו אמר בלום כי הוא מרגיש שהציבור הבין שהגיע הזמן לדרך חדשה.

זהר בלום במטה הבחירות
זהר בלום במטה הבחירות

 

ראשון: מסעדת הספרה ברחובות, מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון ורעייתו רעות, מגיעים לחגוג יום נישואין ה 17 במספר, צוות המנגל מאחל המשך זוגיות מוצלחת ומבורכת עד 120 ובתאבון.

גולן ורעות ביטון במסעדה
גולן ורעות ביטון במסעדה

 

שני: מסעדת אורו במושב גאליה, נערכת מסיבת ברית מרגשת לשני נכדיו התאומים של שלמה טולדו מנהל המחלקה לאומנויות הבמה והפקות. טולדו הנרגש התכבד להיות סנדק בברית התאומים שנולדו לבנו אור וכלתו נוי, טולדו כאמור היה הסנדק לבכור ששמו בישראל אלון, כשהמחותן שלו, ליאון זכריה היה הסנדק של שניר. הגיעו לכבד – ז'אק זרביב המנהל האומנותי של בימת הנוער, מוישלה יוסף המנהל המוסיקלי. מנכ"ל החברה העירונית לתרבות וספורט אייל פרנקל, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם ועוד. נאחל למשפחת טולדו המתרחבת שמחות ונחת.

שלמה טולדו הסנדק
שלמה טולדו הסנדק

 

שני: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ' יוצא לעוד יום צילומים ברחבי העיר. התכנון היה לצלם 7 סרטונים אבל בפועל צולמו רק 4. הסיבה- תושבים איכפתיים מנצלים את ההזמדנות בכל מוקד צילומים ומעלים רעיונות, הצעות וטיפים לקמפיין.

יניב מרקוביץ' עם תושבים
יניב מרקוביץ' עם תושבים

 

שלישי: מה עשתה דוברת העירייה במודיעין? ידו הארוכה של המנגל מגיעה גם מחוץ לרחובות. ציפור קטנה לחשה כי דוברת העירייה, אביטל רגב קיסר, ביקרה השבוע בעיר מודיעין. מסתבר כי רגב קיסר, אשר אחראית על מכלול מידע לציבור בשעת חירום , הוזמנה על ידי עיריית מודיעין להעביר שם הרצאה ולחלוק מניסיונה את הלקחים והידע מאירוע נפילת הטיל בעיר רחובות. ״הייתה הרצאה מרתקת, למדנו המון. כעיר שרואה חשיבות רבה על היערכות לחירום זה היה ברור מאליו שנלמד מהלקחים של עיריית רחובות שפעלה בצורה מקצוענית במהלך מבצע מגן וחץ״ סיכם אייל מלול, דובר עיריית מודיעין.

אביטל רגב קיסר במודיעין
אביטל רגב קיסר במודיעין

 

שלישי: מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן ממשיך לקבל פניות ממאות תושבים שמבקשים וחלקם מתחננים שישוב לכהן כראש מועצת מזכרת בתיה. דהן מבחינתו משיב כי הוא לא פוסל ועדיין לא החליט סופית. בקרבתו אומרים כי הם משוכנעים שלבסוף הוא יתמודד ואחד מהם סיכם: " הוא המושיע שלנו, המושבה זקוקה לאיש עשייה ולא לאיש יחסי ציבור".

מאיר דהן צילום: באדיבות עיריית רחובות

 

רביעי: מזל טוב למנהל האומנותי והבמאי הראשי של בימת הנוער והחברה לתרבות.ז'אק זרביב, שחגג השבוע 60 קיצים. את זרביב הפתיעו חבריו לבימת הנוער במסיבת הפתעה עם עוגה כמובן. נכחו חברו מכבר השנים שלמה טולדו, צוות בימת הנוער, צוות היכל התרבות והעומד בראשם מנכ"ל ההיכל אילן גרזי.

ז'אק זרביב בחגיגת יום ההולדת
ז'אק זרביב בחגיגת יום ההולדת

 

רביעי: מזל טוב לחבר מועצת העיר רחובות שמואל בר דאנזאן שחגג יום הולדת 45, את החגיגות קיימו ביום כייף משפחתי. נאחל לו בריאות, נחת והצלחה

 

חמישי: סוף שבוע פריזאי, חבר מועצת העיר רחובות גיא צור  ורעייתו יעל נצפים סמוך למגדל אייפל. למרות הקורואסנים הטעימים והבגטים החמימים צור הצהיר גם מפריז שאין על הפלאפל והשווארמה של רחובות.

גיא ויעל צור במגדל אייפל
גיא ויעל צור במגדל אייפל

 

חמישי: תושבת העיר גיל לוי בת ה-25, מתמודדת ברשימת החינוך בראש של זהר בלום למועצת העיר רחובות בבחירות הקרובות. לוי פגשה את אסף אל בר והעלתה סטורי שבכוונתה להחליפו כמחזיקת תיק הצעירים והנוער, האמנם? נמשיך לעקוב.

גילי לוי ואסף אל בר
גילי לוי ואסף אל בר

חמישי: לאחר בילוי עם חברים וגרושתו-אם ילדיו דניאל גרינברג במיקונוס שביוון, מגיע הזמר הרחובותי המצליח אייל גולן, מלווה בבנו ליאם מנהלו האישי דדי חנדלי וחברים, למועדון הקאסה מורה המצליח ברחובות. גולן מתקבל בכבוד, השולחן נפתח עם כל טוב וגם הפלאפונים שמתעדים.

אייל גולן עם דניאל גרינברג במיקונוס ובקאסה מורה ברחובות עם תומר כהן, דדי חנדלי, בנו ליאם ועוד צילום מסך
אייל גולן עם דניאל גרינברג במיקונוס ובקאסה מורה ברחובות עם תומר כהן, דדי חנדלי, בנו ליאם ועוד צילום מסך

 

שישי: מזל טוב לאפרת דיל, רעייתו של המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, שביום שני הקרוב תחגוג 41 קיצים. החגיגות במשפחת דיל הוקדמו והחלו כבר בסופ"ש. נאחל לה בריאות, נחת ושמחות.

חגיגות יום ההולדת לאפרת דיל
חגיגות יום ההולדת לאפרת דיל

 

שישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, נוסעת עם משפחתה להתאוורר. ברגינסקי: עצרנו בחוף הקשתות באשדוד ונהנינו מרוגע, שלווה, גלים ומזג האוויר מרגיע. ממליצה לכולם לעשות את זה בערבים".

קארין ברגינסקי בחוף הקשתות
קארין ברגינסקי בחוף הקשתות

פפראצ'י השבוע

התמונה צולמה בפברואר 2018, במהלך הקדנציה האחרונה פנו הצדדים לדרכים אחרות אך מהשבוע האחרון התמונה חזרה להיות רלבנטית, לאחר שחבר המועצה עודד עמרם התאחד עם רשימת הליכוד בראשה כזכור עומד חבר המועצה אביב איטח, לידם יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה וחבר הועד חן קריטי שניהם הביעו את תמיכתם ברשימת הליכוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *