על הסולחה בין רחמים מלול ואבי קינד ואיפה בילו אייל גולן וגרושתו דניאל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: פרטים ראשונים על הסולחה בין רחמים מלול ואבי קינד ואיפה בילו אייל גולן וגרושתו דניאל

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: סגן ראש העיר רחובות ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן, אורז מזוודות ויוצא לטיול בר מצווה מאוחר עם בנו ורעייתו לגאורגיה, בחמישי הם חזרו הביתה בשלום. הטיול כאמור נערך שנתיים לאחר שחגג 13, מאחר והקורונה גרמה לדחיית חגיגות בר המצווה. שיהיה במזל טוב ונחת.

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

 

ראשון: נערך ערב הוקרה בהיכל התרבות רחובות לזמר המזרחי בשיתוף הזמר רמי דנוך. פרלה דנוך ביתו, הוזמנה בהפתעה לעלות ולשיר איתו, ואיך לא, גם בעלה מני ממטרה הגיע לכבד את חמו. כמובן שמנהל המופע של מני, עידן מלטבשי הסלב הרחובותי הגיע לפרגן. בסוף הערב, התפנקו החבר׳ה במסעדת טוקיו שברחוב הרצל ברחובות, בסושי מפנק וטעים.

מני ממטרה

 

שני: מזל טוב לדולי שעובי, מהמזכירות הוותיקות של בתי הספר ברחובות. שעובי עובדת בבית הספר בגין 32 שנים והיא חגגה 64 קיצים. נאחל לה בריאות, הצלחה ואריכות ימים.

שעובי
שעובי

 

שלישי: למנגל נודע על סולחה שנרקמת בין ראש העיר רחמים מלול לחבר המועצה אבי קינד. השניים כזכור לא מדברים מזה שבעה חודשים. תזכורת: רחמים מלול ובנימין נתניהו נאמו בערב יום כיפור בשכונת קרית משה ברחובות במשאית ה"ביביבוס" במסגרת הבחירות הארציות לכנסת. בנאומו מלול אמר: " צריכים לכפר על חטא ממשלת השמאל, נחזור בתשובה לממשלת הימין". אלפי אנשי שמאל על אמירתו שכינה אותם לכאורה "חטאים" והרשתות החברתיות בעיר כמעט שקרסו. בין העלו פוסטים חברת המועצה איטל בציר אלשיך, המועמד לראשות העיר זהר בלום, חברו לרשימה אבי קינד ואפילו רעייתו של קינד, שדרשו ממלול להתנצל. עם הזמן בלום ומלול סוג של יישרו את ההדורים ביניהם אולם קינד לא החליף עם מלול מילה והמשיך להתבצר בעמדתו. השבוע כאמור נשמעו מקורבים מדברים על פגישת סולחה, אולם מסיבות שונות היא נדחתה. המנגל ימשיך לעקוב.

רחמים מלול; אבי קינד ובנימין נתניהו

 

רביעי: מזל טוב לפקידת לשכת ראש העיר רחובות מיכל מדהלה, שחגגה 55 קיצים. את מדהלה הפתיעו שתי בנותיה בתאל ואביה (בתמונה) שיצאו לחגוג עם חברותיה בצניעות.
נאחל לה בריאות, נחת ואושר.

מימין: בת-אל, אביה ומיכל

 

רביעי: סגן ראש העיר רחובות והמועמד לראשות עו"ד יניב מרקוביץ',  מסיים בחצות הלילה מפגש נוסף עם תושבים  וקופץ מהבית לראות את נטיעת העצים החדשים בכניסה לעיר. מרקוביץ׳ מראה שליטה מלאה בשטח ונותן הנחיות מדויקות לגבי המיקומים.

יניב מרקוביץ' בשטח

רביעי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל מכריז על הצטרפותה של חברת מועצה עו"ד קארין ברגינסקי לרשימת רחובותי כמספר 2. ברגינסקי שיתפה וקיבלה מאות פרגונים וברכות. ברגינסקי: "תודה לכל התושבים היקרים על התמיכה, החיזוקים ואהבה שקיבלתי בימים אלה בכל המדיות האפשריות".

מתן דיל וקארין ברגינסקי
מתן דיל וקארין ברגינסקי

 

חמישי: מבקר האוכל המפורסם במדינה ״צחי אוכל את ישראל ״, מגיע לבקר ברשת חוויות עם 160,000 אלף עוקבים בטיקטוק ו-70 אלף העוקבים בפייסבוק. צחי הגיע לצהרוני רשת חוויות לביקור מלא של טעימות. איך היה? מנכ״ל רשת  חוויות גולן ביטון הבטיח לעדכן בהמשך.

צחי וגולן ביטון
צחי וגולן ביטון

 

חמישי: הגיע הזמן לספורט עממי. זהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות, התארח בערב בטורניר ״מגרשים מוארים״ בכדורגל. הטורניר מיועד לתלמידי ט׳ עד י״ב והוא פרי יוזמתו של בלום והרשות לביטחון קהילתי. השחקנים הרבים שהשתתפו בטורניר שמחו לפגוש את המועמד לראשות העיר שהצהיר כי יפעל להכפלת תקציב הספורט של עיריית רחובות כדי לבנות עוד מגרשים, אולמות ומתקני ספורט עבור התושבים.

חמישי: מזל טוב לרכזת קהילת תרבות ואירועים ברשת חוויות פנינה שטאובר שחגגה 68 קיצים. את פנינה הפתיעו חבריה האהובים לעבודה וחגגו לה בצניעות. נאחל לה בריאות, נחת ופרנסה טובה.

פנינה שטאובר
פנינה שטאובר

שישי: הזוג הגרוש הרחוביתי והמוכר במדינה, ודניאל גרינברג, בילו בסופ"ש יחד עם חבריהם במיקונוס שביוון. בין המשתתפים, מנהלו של , הרחובותי דדי חנדלי.

דניאל גרינברג, אייל גולן ודדי חנדלי צילום אינסטגרם

 

פפראצ'י השבוע:

חמישי: פריימריז של סיעת הליכוד ברחובות בשעה 20:30, מגיעה לבקר חברת הכנסת אתי עטיה ומשוחחת עם חברי הרשימה הנבחרים – אביב איטח, רונן אהרוני ועודד עמרם.

רונן אהרוני, עודד עמרם, אתי עטיה, אביב איטח ואבי נחמני

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *