על מי כעס רחמים מלול ולמי ארגנו מסיבת הפתעה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

על מי ולמה כעס רחמים מלול, למי ארגנו מסיבת הפתעה ותכירו את קמפיינר הבחירות אבי יוספי.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ', מכין סט צילומים לסרטון בחירות, במתחם הנינג'ה בגן המסיידים. בפעם הראשונה מנסה מרקוביץ' את המתקן ומבין שזו משימה בכלל לא פשוטה.. בסביבתו סיכמו: "נינג'ה כנראה לא יהיה- ראש עיר כן!".

יניב מרקוביץ' במתחם הנינג'ה
יניב מרקוביץ' במתחם הנינג'ה

 

ראשון: ישיבת מועצת העיר רחובות באווירת בחירות, מגיע ומתיישב בקהל יו"ר רשימת אזרחים וותיקים שוקי קרומר, בסיום הישיבה ניגש קרומר לראש העיר רחמים מלול שהגיע כבר ליציאה מהאולם, בין השניים צעקות והאשמות; מלול מביע כעס שקרומר לוקח לעצמו קרדיטים כמו למשל בנושא התרבות, קרומר אף הצטלם בבנין עמותת "עלה" ועוד. לפני שנפרדו אמר מלול: " אתה גורם לי להצטער על כל מה שעשיתי למענך".  קרומר: " אני עומד מאחורי כל מילה שאמרתי, תקציב התרבות גדל אצלי כמחזיק התיק, לגבי הצילום ב'עלה', לא שואל אף אחד איפה להצטלם".

רחמים מלול ושוקי קרומר צילום: רחובות ניוז

 

ראשון: מסיבת הפתעת יום הולדת 54 קיצים לפקידת ראש העיר רחובות גלית ללזרי באולם רגעים. בנה ובתה מכנסים את כולם, כארבעים משתתפים בראשם ראש העיר רחמים מלול ורעייתו זהבה, כשנכנסת גלית כולם פוצחים בשירה ומברכים. מזל טוב ושפע ברכות.

רחמים וזהבה מלול עם גלית ונפתלי ללזרי
רחמים וזהבה מלול עם גלית ונפתלי ללזרי

 

שני: יו"ר רשימת ש"ס למועצת העיר רחובות אלדד גדסי, פוגש בעיר את אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער בעיריית רחובות, ומספר לו שהשבוע הוא חתם עם קמפיינר מירושלים בשם אבי יוספי, השניים צחקו ויוספי חידד שאין בין יוספי מירושלים שום קשר, לא משפחתי ולא חברי ואין כל היכרות מוקדמת.

 

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי לא מוותרת על היציאה בטו באב. ברגינסקי ובעלה יבגני נצפו יושבים בג'פניקה וחוגגים יום אהבה. ברגינסקי: "אחרי יום עמוס, לא וויתרנו ובחצות יצאנו לחגוג. מאחלת לכל תושבי העיר שתמיד תאהבו ותהיו מוקפים באהובים".

קארין ויבגני ברגינסקי בג'פניקה
קארין ויבגני ברגינסקי בג'פניקה

 

רביעי: המנגל משוטט ברחובות גם בשעות הלילה המאוחרות כדי להביא לכם אייטמים. בערב טו׳ באב, נראה יקיר העיר וההיסטוריון המוערך של העיר, ד"ר דני בר מעוז, מוביל קבוצה של למעלה מ50 תושבות ותושבי העיר אשר נרשמו והגיעו לסיור של החברה העירונית – בעקבות סיפורי אהבות בעיר רחובות. בר מעוז ריתק את השומעים בסיפוריו על אהבתם של שמוליק וזהרה ושל שושנה התימניה וקלמן הרוסי לצד סיפוריהם של סמילנסקי, אחד העם, מניה שוחט, אולגה חנקין, חיים ויצמן ואחרים. בסיום הסיור הביעו המשתתפים עניין בסיורים הבאים- סיורי סליחות ועוד. עתידות: המנגל מנבא שהסיורים הללו יהיו מלרים גם כן, לאור העובדה שבר מעוז נחשב למדריך מרתק ומבוקש במיוחד.

דני בר מעוז
דני בר מעוז

 

רביעי: זהר בלום, המועמד לראשות העיר אירח מפגש תושבים בחצר בית משפחתו בשיכון סלע. לקראת אחר הצהריים, בלום מגלה שנרשמו לאירוע מעל 150 איש וממהר להוציא הודעה על תפוסה מלאה ועצירת ההרשמה. למאוכזבים שלא הספיקו להירשם מראש הודיע בלום כי יודיע בקרוב על מפגש נוסף בבית משפחתו שנרתמה כולה לאירוע יחד עם צוות מטה הבחירות הפעיל והנמרץ.

 

חמישי: ח״מ איטל בציר אלשיך התייצבה במשרדי מח״ש בראשל״צ, שם נגבתה ממנה עדות נגד שוטר שהפעיל כלפיה אלימות לכאורה במחאה (5/7), בצומת מכון ויצמן. בערב שבו הודיע עמי אשד-מפקד מחוז מרכז -על התפטרותו. אלשיך העלתה פוסט וכתבה: ״טוב לנשום את אדי הדמוקרטיה שנותרו. מבטיחה לעדכן, בתקווה שהצדק ייעשה״.

איטל בציר אלשיך
איטל בציר אלשיך

 

חמישי: מסיבת בר מצווה לירון ביטון, בנם של מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון ורעייתו רעות. המקום- אולם אירועים שרביה שביפו העתיקה. מגיעים לכבד שני מועמדים לראשות העיר רחובות, זהר בלום ויניב מרקוביץ', מנכ"ל העירייה מאיר דהן, חברי המועצה עודד עמרם, אביב איטח, מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, מנכ"ל היכל התרבות אילן גרזי, דוברת העירייה אביטל רגב קיסר עובדי רשת חוויות ועוד.

 

חמישי: בשעה 22:00, מגיע ח"כ משה גפני לכנס בחירות ראשון ברחובות, שנערך באולם בית כנסת לב לאחים ברחוב זכריה מדר. משתתפים- רבנים ונציגם החדש שמתמודד למועצת העיר רחובות עו"ד אפרים בן גד שזוכה לברכות והצלחה.

כנס דגל התורה
כנס דגל התורה

 

פפראצ'י השבוע

ראשון: 19:40 רחבת העירייה, רגע לפני שמתחיל ערב "שרים לך רחובות", נצפים מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, יושבים ונהנים מאלפי התושבים שמגיעים ומודים להם באופן אישי.

 

ראשון: ישיבת המועצה השניה מאז נכנס לתפקיד מועצת העיר אלדד גדסי, במקומו של אבנר אקוע שפרש. בתמונה – אלדד גדסי עם השם שעדיין לא הוחלף. בסוף החודש תתקיים ישיבת המועצה האחרונה לקדנציה, נמשיך לעקוב אם השם יוחלף.

אלדד גדסי

 

שישי: רועי מסעוד חוגג במסעדת הספרה ומארח את הזמר רובי לוי.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *