פותחים את הלב: היום, שלישי מתקיים יום ההתרמה הארצי של אגודת ניצן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פותחים את הלב: היום, שלישי (28.5) מתקיים יום ההתרמה הארצי של אגודת ניצן, נט"ל, ער"ן וארגוני החירשים בישראל

 

לקראת יום ההתרמה המיוחד ראש העיר מתן דיל נפגש עם מנהלת אגודת "ניצן" ברחובות הגב' אירית ירון, חבר העמותה ותושב העיר צביקה פרליס ובוגרת דיור ניצן ברחובות יעל טוקרסקי

יום ההתרמה המיוחד מתקיים היום, שלישי (28.5) ובמסגרתו תלמידות ותלמידים מכל בתי הספר בעיר יצאו לגייס כספים לטובת קידום תוכניות טיפוליות עבור ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים.

 

בשבוע האחרון נפגש ראש העיר מתן דיל עם נציגי עמותת ניצן אירית ירון וצביקה פרליס, המובילים את העשייה של העמותה בעיר רחובות. אל הפגישה המשותפת הצטרפה גם יעל טוקרסקי, המתגוררת באחת הדירות אותן מפעילה עמותת ניצן בקהילה יחד עם בן זוגה שי, אותו פגשה במסגרות הפעילות של ניצן. יעל שהגיעה לרחובות לפני 18 שנה מצאה בה בית והתרגשה מאוד במהלך המפגש עם ראש העיר במהלכה שיתפה אותו בכל הדרכים בהן היא מקבלת עזרה מניצן.

ראש העיר הביע תמיכה מלאה בפעולות הארגון ובירך על העשייה הרחבה למען ילדים ובוגרים המתמודדים עם ליקויי למידה. אגודת ניצן ברחובות מפעילה מרכז טיפולי הכולל אבחונים דידקטיים, פסיכודידקטיים, מבדק מוקסו לקשב וריכוז, הוראה מותאמת וטיפולים רגשיים. האגודה מפעילה גם דיור בקהילה לבוגרים ומעניקה להם מעטפת בכישורי חיים, תעסוקה, פנאי, זוגיות ומיניות.

אגודת ניצן תומכת מדי שנה באלפי ילדים ברחבי הארץ, ממשפחות מעוטות יכולת, בפריפריה ובשכונות מצוקה, ומלווה אותם בכל שלבי החיים, על מנת לעזור להם לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *