פלילי: החשוד באונס ברחובות שוחרר למעצר בית

חדשות רחובות - פרשת מות הפעוט: הורי הפעוט שוחררו הוסר החשד לפלילים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי: החשוד באונס ברחובות שוחרר למעצר בית

 

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את החשוד באונס צעירה בגינה ציבורית בעיר, שנעצר ביום שני שעבר. ביום רביעי שעבר נערך עימות בין החשוד בשנות הארבעים פלוס לחייו לבין הקורבן צעירה כבת 20, במהלך העימות המשיך לדבוק בגרסתו ולטעון שהכל היה בהסכמה. בחמישי למחרת הובא לדיון הארכת מעצר בבית המשפט בו התכוונה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. טרם הדיון, סנגורו עו"ד ירון פורר, הצליח להגיע להסכמות עם נציג המשטרה וסוכם שהוא ישוחרר למעצר בית ברחובות למשך שבעה ימים.

גינה ציבורית שכונת נווה אלון
גינה ציבורית אילוסטרציה

תזכורת: תושבת העיר רחובות בשנות העשרים לחייה הגישה כאמור תלונה בתחנת המשטרה בתחילת שבוע שעבר, לפיה טענה כי נאנסה על ידי חשוד שהכירה בגינה ציבורית במערב העיר רחובות. בתלונתה מסרה כי הם הכירו באחת הגינות ויומיים לאחר מכן קבעו להיפגש בשנית. בפגישה השניה, לטענתה הוא ביצע בה אונס. החשוד, תושב האזור בשנות הארבעים לחייו, נשוי ואב לשלושה, בעל עסק עצמאי, ללא עבר פלילי מסוג עבירות מין. הכחיש בחקירתו כי ביצע אונס וטען כי הכל נעשה בהסכמה.

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

עו"ד ירון פורר המייצג את החשוד: "אני שמח שמשטרת ישראל הגיעה לאחר חקירה להחלטה על שחרורו, ובעצם קיבלה את גרסת מרשי על פיו קיום יחסי המין היו בהסכמה".

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/Ll5Vq8bB3Ea5sRJfONYPXJ

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *