פנחס הומינר ירוץ ברשימה עצמאית למועצת העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
פנחס הומינר.ריצה עצמאית למועצת העיר רחובות
 אם לא יקרה משהו בלתי צפוי (מחר) חמישי ייערך כנס, בו יכריז פנחס הומינר  על הריצה ברשימה עצמאית למועצת העיר רחובות.במעמד סגן שר החינוך מאיר פרוש, מזכ"ל אגודת ישראל ור"ע ב"ב חנוך זייברט.
בהיותו של הומינר נציג קהילת קרעטשניף ואגודת ישראל ישתתפו בכנס סגן שר החינוך מאיר פרוש, מזכ"ל אגודת ישראל ור"ע ב"ב חנוך זייברט.
במעמד יטלו חלק ראשי ועסקני הקהילות החסידיות בעיר המרכיבות את אגו"י, ובמהלכו כאמור יוכרז על מועמדתו של פנחס הומינר בראשות רשימה עצמאית למועצת העיר רחובות.
בתוך כך צפויה הרשימה לעלות בקמפיין כבר בימים הקרובים וזאת כחלק מפעילות המטה הכללי הפונה לכלל תושבי רחובות ללא הבדל.
פנחס הומינר: "חשוב להבין שאנו פונים לראשונה ברשימה שפונה לכל תושב רחובותי באשר הוא וללא כל עניין סקטוריאלי. אנחנו מציגים עשיה עם כל הנשמה. זה לא סוד שישנם שסעים בחברה הישראלית, אבל אסור בשום אופן שזה יחלחל לרחובות,  ורבים הם האנשים מקרב המגזר הכללי שרואים בי גשר לאיחוד בין הזרמים בעיר, בין חילונים לדתיים, בין ספרדים לאשכנזים, כי מבחינתי כולם תושבים ולכולם מגיע לקבל יחס שווה, ואני לא מתכוון לשנות את הסטטוס קוו הקיים".
"אני יכול לספר על אישים ומגזרים שונים שכבר במגעים מתקדמים להצטרף אף הם למפלגתנו ויחד נציג מנהיגות מנצחת שטובת התושב למול עיניה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *