"פעורי פה ומלאי גאווה": כ-400 מתעמלות אומנותיות ביצעו מופע ראווה מושלם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"פעורי פה ומלאי גאווה": כ-400 מתעמלות אומנותיות ביצעו מופע ראווה מושלם

*גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות המובילה את התחום, על הביקוש לתחום: "פתחנו השנה קבוצת נשים, והרחבנו את הפעילות לרחובות החדשה וחצרות המושבה".

 

"פעורי פה ומלאי גאווה למתעמלות שהציגו עשרות סגנונות, ריקוד ותרגילים", *כך סיכם גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות*, את ערב השיא שחתם את שנת הפעילות של בית הספר להתעמלות אמנותית של רשת חוויית רחובות והנבחרת התחרותית מכבי חוויות רחובות. כ- 400 מתעמלות השתתפו במופע הסיום שנערך אמש (2.6) בהיכל התרבות.

באירוע נכחו גם אבי שגיא יו"ר איגוד ההתעמלות בישראל, דורון שמחי מנהל אגף הספורט , דן בוטוין חבר הנהלת מכבי,שרית שנער מנכ״לית איגוד ההתעמלות בישראל ואוסנת לוי מנהלת חוויית שוויץ המדע.

הצופים ואנשי המקצוע התרשמו במיוחד מהעובדה שתחום ההתעמלות האמנותית שמובילה רשת חווית, סחף אחריו גם נשים בוגרות. "במופע השתתפו מתעלמות מגילאי גן ועד קבוצת נשים, שנפתחה השנה עקב הביקוש. כמו כן, בית ספר התפתח וצמח, והחל לעבוד גם ברחובות החדשה ובחצרות המושבה", מסביר ביטון.

הנבחרת המקצועית "מכבי חוויות רחובות" בהובלתה של אלסנדרה וויניק, מונה כ- 65 מתעמלות, הרשומות תחת איגוד ההתעמלות ומשתתפות בתחרויות מקצועיות במהלך השנה. בית הספר להתעמלות אומנותית מונה כ-330 מתעמלות והוא מנוהל על ידי אינה בוליס מזה כ- 20 שנה, יחד עם צוות מורות מנוסה ומקצועי, שהורחב השנה בשל ההצלחה – לריסה קליינרמן, רוני חלפון, ירין אליהו ונעמה שמאי.

ביטון הודה לראש העיר מתן דיל, על התמיכה הגדולה בקידום התחום התעמלות אומנותית ולממלא מקומו מחזיק תיק הספורט וסגן ראש העיר אביב איטח, על התמיכה לקידום בית-הספר להתעמלות אמנותית. עוד הוא הודה לוועד ההורים של הנבחרת התחרותית, שמסייע כל השנה להצלחת הנבחרת, במסירות והתנדבות.

 

ביטון סיכם: "ההורים מביעים בנו אמון ונוצרה דרך משותפת, שמאפשרת את צמיחתן של המתעמלות, הן באופן אישי והן באופן קבוצתי. בית הספר בהובלת אינה בוליס הוא מהגדולים בארץ, שזוכה מדי שנה במקומות הראשונים בארץ במגוון תחרויות אבל הניצחון הגדול שלנו הערב הוא שהצלחנו לקיים את האירוע, שהצלחנו כמדינה לנהל שיגרה תחת מלחמה, בתמיכת הורים ובני משפחה ובהובלת המתעמלות המדהימות והצוותים המקצועיים. כולנו תפילה ותקווה לחזרתם של החטופים והחטופות וחיילי צה"ל בריאים ושלמים הביתה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *