פלילי: במהלך הלילה נעצר חשוד בן 59 בהשחתת עשרות הרכבים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי: במהלך הלילה נעצר חשוד בהשחתת עשרות הרכבים

מיד במוצאי שבת עם קבלת תלונות נוספות על ניקוב צמיגים והשחתת רכבים נוספים במזרח העיר, הגיע אל המשטרה עדות מתושב רחוב גוש עציון שסיפר על שכנו ששב בשבת בבוקר, בסביבות השעה 05:00, דפק על דלתו, ניקב בבנין מגוריהם צמיגים של אופניים וניתק את כבלי הגז הביתי. תיעוד של מצלמות אבטחה בחסידות קרעטשניף שפכה אור נוסף על זהות החשוד. שוטרי תחנת רחובות המתינו לחשוד מחוץ לביתו ובסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר הוא נתפס באמצעות איכון לפלאפון שלו בתל אביב, החשוד, תושב רחובות בן 59 נחקר ובהמשך היום יובא להארכת מעצר בבית משפט.

בלוני הגז שניתק החשוד לשכנו צילום רחובות ניוז

 

תזכורת: כפי שפרסמנו לראשונה בחדשות רחובות ניוז, כשלושים הושחתו בשבת לפנות בוקר. בין הרכבים, רכבו של האדמור מחסידות קרעטשניף, שחנה בחניה התת קרקעית מכיוון רחוב הנוטר ובנוסף לפינצ'ור הגלגלים נחרט על רכבו צלב קרס.

רכבו של האדמור מקרעטשניף שהושחת צילום רחובות ניוז

בבנין הסמוך פונצ'רו גלגליו של חבר המועצה פנחס הומינר מטעם החסידות ועוד עשרות כלי רכב נוספים. גם רכבו של איש העסקים איציק אטיאס פונצ'ר וכאמור רכבים נוספים.

רכבו של פנחס הומינר בחניית ביתו ברחוב חיש צילום רחובות ניוז

הושחת גם רכבו של ראש העיר רחמים מלול שחנה בסמוך לביתו, רחוב סמטת יאיר פינת מנשה קפרא (בתמונה). בנוסף, הושחתו בסה"כ כשלושים רכבים ברחוב חס"ם, שני רכבים ברחוב שבז"י, רכבו של ראש העיר והערב נודע על עשרות רכבים נוספים. שוטרי תחנת רחובות ופיקוד התחנה עודכנו והגיעו אל כל המקומות לפני זמן קצר (שבת) אל המקום.

כוחות המשטרה ליד בית ראש העיר

ניידת זיהוי פלילי שהוזעקה הגיעה אף היא לגבות ממצאים מכלל הרכבים שהושחתו לצורך המשך חקירת המקרים. במשטרה רואים בחומרה את המעשה ובמסגרת החקירה יופעלו כל האמצעים הדרושים לצורך לכידת החשודים במעשה.

הרכב הראשון שהושחת בשכונת דניה צילום רחובות ניוז

אחד הרכבים שהושחת היה בשכונת דניה שבמזרח העיר (מרחק של 5 דק הליכה מביתו של ראש העיר), כי ארבעת גלגלי רכבו היוקרתי פונצ'רו ועל נראו שריטות בצורת צלבי קרס. גם במקרה הזה פתחה המשטרה בחקירה אך טרם אותרו חשודים.

הרכב הראשון שהושחת צילום רחובות ניוז

 

 

מהמשטרה נמסר: דוברות המשטרה (מרחב שפלה): "בהמשך לדיווח מאמש על גרימת נזק וניקוב צמיגים למספר כלי רכב ברחובות, הלילה נעצר חשוד (59, רחובות) במעשים. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט'.

החקירה נמשכת.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *