מעקב פלילי: בפעם השלישית הוארך מעצרו של החשוד בהשחתת רכבים השבת בהם של ראש העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי: בפעם הרביעית הוארך מעצרו של החשוד בניקוב 32 צמיגי רכבים בהם של ראש העיר רחמים מלול והאדמור מקרעטשניף.

 

בדיון שנערך היום (שישי) לפני זמן קצר, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של פלאאל נועם שלום התמיד בן 59 מרחובות. עד יום שלישי וזאת עד לגיבוש סופי של כתב האישום. נציגי המשטרה טענו כי עד כה הגיעו ל- 25 בעלי רכבים שהגישו תלונות מתוך 32 שניזוקו. לדבריהם בעלי הרכבים הנותרים לא מעוניינים להגיש תלונות מסיבות שונות. סנגורו של  החשוד עו"ד דמיטרי ברנשטיין, הגיש ערעור למחחוזי על הארכת מעצרו, בדיון שנערך קבעה השופטת עירית כהן להפחית ביום את מעצרו וביום שני הוא ישוחרר היישר אל בית החולים לבריאות נפש, שם יקבל טיפול רפואי ובהמשך יחליט הרופא על שחרורו.

 

 

 

החשוד בהארכת מעצרו ביום ראשון צילום רחובות ניוז

החשוד כאמור נלקח לבדיקה פסיכיאטרית ובדיון היום (רביעי) הוצגו תוצאות הבדיקות לפיהן הוא נמצא במצב פסיכוטי, המשמעות לכך שהוא עשוי שלא להיות כשיר לעמוד לדין על מעשיו.

רס"ב דמיטרי שנקר בית משפט ראשון לציון

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר: "היחידה החוקרת ביצעה פעולות. לא כולן בוצעו, ישנן עוד פעולות לביצוע. כמו כן הגיע חוות דעת ראשונית לכשירות מעצר, הנ"ל נמצא במצב פסיכוטי. לכן נבקש להעתר לבקשה וכן נבקש כי ישהה במב"ן".

 

 

עו"ד דמיטרי ברנשטיין

סנגורו של החשוד עו"ד מטעם הסנגוריה הציבורית דמיטרי ברנשטיין: "

 

 

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

 

השופט ענר בהחלטתו: "שוכנעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. אוסיף ואומר מאז החלטת המעצר הקודמת בעניינו של החשוד, החשד נגדו התחזק. עוד שוכנעתי כי מתקיימות עילות המסוכנות והשיבוש גם יחד. לאחר ששמעתי בקשב את טיעוני הצדדים ובשים לב לחומר החקירה שהוצג בפניי, עילות המעצר, פעולות החקירה שנותרו לביצוע כמפורט בנספח הסודי שחלקן חשופות לשיבוש על-ידי החשוד". מעצרו הוארך עד יום שישי בצהריים.

 

כפי שפרסמנו לראשונה בחדשות "רחובות ניוז", מיד במוצאי שבת עם קבלת תלונות נוספות על ניקוב צמיגים והשחתת רכבים נוספים במזרח העיר, הגיע אל המשטרה עדות מתושב רחוב גוש עציון שסיפר על שכנו ששב בשבת בבוקר, בסביבות השעה 05:00, דפק על דלתו, ניקב בבנין מגוריהם צמיגים של אופניים וניתק את כבלי הגז הביתי. תיעוד של מצלמות אבטחה בחסידות קרעטשניף שפכה אור נוסף על זהות החשוד. שוטרי תחנת רחובות המתינו לחשוד מחוץ לביתו ובסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר הוא נתפס ונעצר במלונית תל אביב באמצעות איכון לפלאפון שלו.

בלוני הגז שניתק החשוד לשכנו צילום רחובות ניוז

 

כשלושים הושחתו בשבת לפנות בוקר. בין הרכבים, רכבו של האדמור מחסידות קרעטשניף, שחנה בחניה התת קרקעית מכיוון רחוב הנוטר ובנוסף לפינצ'ור הגלגלים נחרט על רכבו צלב קרס.

רכבו של האדמור מקרעטשניף שהושחת צילום רחובות ניוז

בבנין הסמוך פונצ'רו גלגליו של חבר המועצה פנחס הומינר מטעם החסידות ועוד עשרות כלי רכב נוספים. גם רכבו של איש העסקים איציק אטיאס פונצ'ר וכאמור רכבים נוספים.

רכבו של פנחס הומינר בחניית ביתו ברחוב חיש צילום רחובות ניוז

הושחת גם רכבו של ראש העיר רחמים מלול שחנה בסמוך לביתו, רחוב סמטת יאיר פינת מנשה קפרא (בתמונה). בנוסף, הושחתו בסה"כ כשלושים רכבים ברחוב חס"ם, שני רכבים ברחוב שבז"י, רכבו של ראש העיר והערב נודע על עשרות רכבים נוספים. שוטרי תחנת רחובות ופיקוד התחנה עודכנו והגיעו אל כל המקומות לפני זמן קצר (שבת) אל המקום.

כוחות המשטרה ליד בית ראש העיר

ניידת זיהוי פלילי שהוזעקה הגיעה אף היא לגבות ממצאים מכלל הרכבים שהושחתו לצורך המשך חקירת המקרים. במשטרה רואים בחומרה את המעשה ובמסגרת החקירה יופעלו כל האמצעים הדרושים לצורך לכידת החשודים במעשה.

הרכב הראשון שהושחת בשכונת דניה צילום רחובות ניוז

אחד הרכבים שהושחת היה בשכונת דניה שבמזרח העיר (מרחק של 5 דק הליכה מביתו של ראש העיר), כי ארבעת גלגלי רכבו היוקרתי פונצ'רו ועל נראו שריטות בצורת צלבי קרס. גם במקרה הזה פתחה המשטרה בחקירה אך טרם אותרו חשודים.

הרכב הראשון שהושחת צילום רחובות ניוז

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *