פרסום ראשון: אם לילד בגן עירוני התלוננה, הגננת להורים: "היה לנו מקרה קשה עם אחת האמהות"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: חילופי האשמות – אם לילד בגן עירוני הזעיקה שוטרים והתלוננה נגד סייעת על שפועלת באלימות לכאורה כלפי בנה. ההורים: " מדובר באמא שמעלילה על העובדת". הגננת להורי הגן: "היה לנו מקרה קשה עם אחת האמהות".

 

אם לילד בגן עירוני הלינה כנגד אחת הסייעות שלכאורה נוהגת באלימות כלפי בנה. האם התקשרה למשטרה והודיעה להורים שהיא לא תשתוק. אחת האמהות אמרה לחדשות רחובות ניוז: " כל הורה חושב שאם הוא יתלונן, יצעק או יטען הוא יפתור את הבעיה. הסייעת המדוברת היא אישה טובה, כולם מכירים אותה ואף אחד לא מאמין לאמא שטוענת נגדה את הדברים. אנחנו מקווים שהסייעת לא תענש כי באמת לא מגיע לה".

לאחר המקרה שלחה גננת הגן הודעת ווטסאפ להורים בו עדכנה על המקרה וניסתה להרגיעם: " היה לנו לקראת סיום במועדונית אירוע קשה עם אחת האמהות. האמא בחרה להזמין משטרה ולהגיש תלונה. חשוב לי להבהיר שהעובדת הינה עובדת מוערכת ומסורה מאוד לילדים, וכל כולה נתינה ואהבה לילדי המועדונית. אנו מגנים בכל תוקף התנהגויות שאירעו היום". הענין יטופל מול הגורמים הרלוונטיים, היו סמוכים ובטוחים שילדיכם בידיים בטוחות ואוהבות. בברכת סופ"ש נעים".

 

מהעירייה נמסר: " ה‏‏מועדונית במסגרת חמה ואוהבת, ובה אנשי צוות מסורים. לצערנו ‏מדובר בהתנהלות חוזרת ונשנית מצד ההורים של דרישות להוצאת הקטין לרשות הוריו במהלך שעות פעילות המקום , ולא בסיומן. הדבר מפריע לעבודת הצוות עם כלל הילדים השוהים במקום. ‏בזמן האירוע דרשה אמו של הקטין להביאו לשער מיידית, על אף שטרם הסתיימה הפעילות. למרות זאת הצוות נענה לבקשתה והעביר את הקטין לשער המקום. ‏מתחקיר ‏ראשוני עולה כי האם הקימה מהומה בשער בשל הצורך להמתין להבאת הקטין, והאשימה את הסייעת . ‏מנהלת האגף לשירותים חברתיים עורכת ברור מעמיק בנושא".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *