פרסום ראשון: האחים לביא והאחים בן נתן עושים שלום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יישוב סכסוך בין ארגוני פשע: האחים לביא והאחים בן נתן עושים שלום

(צילומים אופיר ועמוס לביא רחובות ניוז)

בהתפתחות דרמטית בעולם הפשע המאורגן בישראל, נחתם אמש הסכם שלום בין ארגון הפשע של משפחת לביא לבין הכנופיה של האחים ליאור ומושיקו בן נתן. הפגישה ההיסטורית התקיימה אמש בבית הכנסת רשב"י בשכונת קרית משה ברחובות, כאשר האחים לביא נפגשו בליווי מאבטחיהם עם האחים בן נתן מבת ים.

בית כנסת הרשב"י בקרית משה. צילום: רחובות ניוז
בית כנסת הרשב"י בקרית משה. צילום: רחובות ניוז

למרות המתיחות הרבה ששררה בין הצדדים בעבר, האווירה בפגישה הייתה חיובית. הצדדים לחצו ידיים וסיכמו על סיום הסכסוך ביניהם, אם כי כל ארגון ימשיך לפעול באופן עצמאי בתחומי עיסוקו.

מבוכת המשטרה: משלא הצליחו בימ"ר להוכיח שמטען החבלה קשור לצח ברקוביץ' הוא שוחרר - רחובות ניוז
צח ברקוביץ צילום רחובות ניוז

יש לציין כי הפגישה מתקיימת על רקע מעצרם האחרון של האחים בן נתן, החשודים במעורבות ברצח העבריין צח ברקוביץ ולאחרונה שוחררו ממעצרם. גופתו של ברקוביץ נמצאה בחודש מרץ האחרון ברכב בחניון בית העלמין בראשון לציון. האחים לביא, הנחשבים לארגון הפשע החזק ביותר בישראל, נקטו לאחרונה במדיניות של פיוס עם ארגונים יריבים.

הסולחה בין עמוס לביא ואייל נגר צילום: רחובות ניוז
הסולחה בין עמוס לביא ואייל נגר צילום: רחובות ניוז

מהלך זה החל עם שחרורו של אופיר לביא מהכלא. אחת הסולחות המתוקשרות ביותר הייתה עם העבריין אייל נגר, שנערכה באור יהודה לאחר שנים של סכסוך אלים ועקוב מדם. סולחה זו הביאה לשיקום היחסים בין הצדדים והחזירה אותם לימי ידידותם בצעירותם. הסכם השלום בין משפחות לביא ובן נתן מסמן שינוי משמעותי בדינמיקה של עולם הפשע בישראל.

תגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *