פרסום ראשון! החבר הפליל נוסח "כיפה אדומה" החשוד הגיע עם רעולי פנים ואלה דקרו ארבע דקירות בגב וגרמו לקרע בכבד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון! יממה לאחר הודעת המשטרה על פיענוח המקרה שוחרר למעצר בית בתנאים החבר שהפליל נוסח "כיפה אדומה" באירוע הדקירות החמור בו הנאשם המרכזי הוא בן למשפחת פשע.

כל הפרטים על ה"כיפה האדומה" נחשפים לראשונה ברחובות ניוז.

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) כתב אישום אל בית משפט השלום ברחובות כנגד אחד החשודים בן 24, חברו של הקורבן שסייע במתן מידע ל"כיפה אדומה" וכאמור הסתיים בדקירות, בו כזכור העורב המרכזי הוא בן למשפחת פשע מוכרת. כתב האישום מתיחס כאמור לאירוע החמור שהתרחש בתאריך 30.3.2019, ממנו עולה כי בין הנאשם המרכזי (בן למשפחת הפשע) לקורבן קיים סכסוך. הנאשם המרכזי ביקש מחברו של הקורבן לעדכן אותו ברגע שיפגוש בו. באותו יום שישי נפגשו חברו של הקורבן בשעה 23:36 עם הקורבן וחברים נוספים, בחצר "ישיבת הדרום" ברחוב מלצר 2 בעיר ברחובות. באותו הרגע דיווח חברו של הקורבן לנאשם המרכזי (בן למשפחת פשע) על מיקומם בשטח הישיבה. בהמשך הגיע למקום הנאשם המרכזי (לבן למשפחת הפשע) ברכב מסוג "אאודי"  לשער הישיבה עם שני רעולי פנים. השלושה ירדו מהרכב ונכנסו לחצר הישיבה, ניגשו אל הקורבן (עימו הוא מסוכסך) וביקשו לדבר איתו ביחידות. הקורבן נענה לבקשתם, או אז החלו הנאשם המרכזי והאחרים לדקור את הקורבן מספר דקירות, באמצעות סכין, במותניו ובגבו. בתגובה למעשיהם חבריו של הקורבן ניגשו וניסו להפריד ובמקום התפתחה המולה, במהלכה פצעו הנאשם המרכזי וגם הם נפצעו ומיד לאחר מכן התוקפים ברחו מהמקום באמצעות הרכב. כתוצאה ממעשיהם נגרמו לקורבן פצעי דקירה בגב, קרע בכבד ללא דימום פעיל וחשד לפגיעה בסרעפת והוא אושפז וטופל בבית החולים קפלן. בנוסף, נגרמו למעורב נוסף חתך שטוח בצוואר ופצע דקירה קטן בגב, לחבר נוסף פצע דקירה בגב תחתון ולמעורב אחר חתכים במצח והם טופלו בבית חולים.

 

שיבוש הליכי חקירה.

במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, לאחר האירוע החמור, ניפגש הנאשם המרכזי עם הנאשם (חברו של הקורבן) והדריך אותו באשר להתנהלותו בחקירה המשטרתית. בהמשך, מחק הנאשם את כל ההתכתבויות ושיחות הטלפון שהיו בינו ובין הנאשם המרכזי. במעשיו המתוארים לעיל, נתן הנאשם לנאשם המרכזי מידע כשהוא יודע שהדבר עלול לשמש, במישרין או בעקיפין, לביצוע פשע או להקלת ביצועו ועשה דבר בכדי להכשיל הליך שיפוטי.

הנאשם שוחרר למעצר בית!

לפני זמן קצר, היום (שני) הובא הנאשם (חברו של הקורבן) לדיון בהארכת בבית משפט השלום בראשון לציון. כתב האישום החמור הוקרא לשופטת זהר דיבון סגל שמעה את הצדדים ואישרה לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. השופטת בהחלטתה " המשיב אינו מואשם בביצוע עבירת אלימות כלשהי כי אם בעבירה של מתן אמצעים לביצוע פשע, שהיא עבירת עוון שחומרתה אינה דומה לעבירות אלימות, באשר לעבירה של שיבוש הליכי חקירה, נודע כי המשיב שיתף פעולה בחקירה, הפליל את חבריו באירוע ולפיכך הגם שאיןמחלוקת כי המשיב מחק את הנתונין בדבר ההתקשרויות מהטלפון שברשותו, הרי שגם באשר לעילה זו אינני סבורה כי היא עולה לעצמה גבוהה. בסופו של יום, על בית המשפט לבחון אפשרות לשחרור לחלופת מעצר כאשר עומדים בפניו הנתונים. מכל האמור עולה כי אני סבורה כי עילת המעצר המרכזית נגד המשיב היא עילת המסוכנות, ובשים לב לחלקו באירוע ולעבירה המיוחסת לו בהקשר זה, אני סבורה כי ניתן להסתפק במעצר בית לילי בשים לב לשעות ביצוע העבירה".

הודעת דוברות המשטרה מאתמול (ראשון)

בתום חקירה מורכבת של משטרת ישראל פוענח אירוע הדקירות במהלכו נפצעו ארבעה צעירים, עם סיום החקירה צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד שניים מהחשודים (22,23) תושבי רחובות.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל בתאריך 30/3/19 על קטטה ודקירות ברחוב מלצר ברחובות, במהלכה נפצעו 4 צעירים שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהם פצועים באורח קל ובינוני.

פעילות חקירתית סמויה של משטרת ישראל הביאה למעצרם של שלושה חשודים במעורבות באירוע ומעצרם הוארך מעת לעת.

מהחקירה עלה חשד לפיו האירוע התרחש על רקע סכסוך בין אחד החשודים לאחד הקורבנות. בליל האירוע הבחין אחד החשודים בקורבן והזעיק למקום את חבריו.
כשהגיעו אל המקום, ניגשו החשודים אל הקורבן ובזמן שאחד מהם חיבק אותו, ניגש אליו חשוד אחר ודקר אותו מספר פעמים בגבו. כתוצאה מדקירתו של הקורבן התפתחה קטטה בין חבריו לחשודים במהלכה נפצעו שלושה מחבריו של הקורבן.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *