פרסום ראשון: הסיבה שהעיר מלוכלכת – חקירת להב שמנעה משכורות לעובדים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: הסיבה שהעיר מלוכלכת – חקירת להב שמנעה משכורות לעובדים

צילום: אילוסטרציה

בשבוע האחרון העלו תושבי העיר תלונות רבות על פסולת רבה ברחבי העיר שלא נאספה. כעת נחשף לחדשות רחובות ניוז, כי הסיבה לכך היא שהקבלן לא שילם לעובדיו משכורות מאחר והוא שרוי בחקירת להב 433, בפרשת השחיתות הציבורית שנחשפה בעיריית תל אביב וגלשה לעיריית רחובות ולעיריית אשקלון. במסגרת החקירה כזכור, נודע ליחידת להב כי הקבלן של עיריית תל אביב מספק שירות גם לעיריית רחובות.

להב 433 צילום רחובות ניוז

 

מאותו הרגע החלה היחידה להעמיק בחקירה ולהתמקד גם בעיריית רחובות, במסגרתה, בתאריך 4.6.2024 ביום שלישי, נעצר בכיר בעירייה שעדיין שוהה במצר בית. כעת מתברר כי עוד באותו ליל המעצר, נלקחו מחניית העירייה של התברואה, כעשר מכונות טאטוא של הקבלן וכן כמאתיים עובדי מטאטא רחוב של אותו קבלן, הלינו שלא קיבלו משכורות לחג. אחד העובדים אמר לחדשות רחובות ניוז: "נאלצתי לעשות את החג עם משפחתי עם מעט אוכל כי לא קיבלתי משכורת בסך 3.500 אלף ש"ח. ניסיתי להשיג את הקבלן אבל לא עונים לי, מצערת מאוד העובדה שבסוף דופקים את העובד הפשוט שבסה"כ מבקש להתפרנס בכבוד".

בנין עיריית רחובות

גורם בעיריית רחובות הסביר "העיר מחולקת לשניים, בגלל המצב חצי עיר מלוכלכת, סגן ראש העיר ומחזיק התיק זהר בלום וראש העיר מתן דיל, מנסים לעשות הכל כדי להתמודד עם המצב המורכב, אם זה לבוא במשא ומתן עם הזכיין/קבלן ואפילו נבדקת אפשרות להחליפו".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *