פרסום ראשון: כרטיס צהוב למנהל בית החולים קפלן: "הגיע הזמן להצמיח אנשים מתוך בית החולים ולא לחפש מבחוץ"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: רעידת אדמה בבית חולים קפלן, במהלך טקס פרידה מהמנהל האדמניסטרטיבי של בית החולים קפלן רפי מרגי, נשא דברים יו"ר ועד עובדי כללית הארצי פרוספר בן חמו וכיוון את דבריו למנהל בית החולים : "הגיע הזמן להצמיח עובדים מתוך בית החולים ולא להביא אנשים מבחוץ".

בית חולים קפלן צילום רחובות ניוז
בית חולים קפלן צילום רחובות ניוז

עובדי ומנהלי בית החולים ידעו לא מעט פרידות מחבריהם לעבודה, אך את טקס הפרידה האחרון שנערך ברביעי שעבר בחדר האודיטוריום, סביר להניח שאף עובד לא ישכח ובמיוחד מנהל בית החולים פרופסור בדר טריף.

פרוספר בן חמו צילום אורן כהן דוברות ההסתדרות

נאומו הנוקב והחד משמעי של יו"ר ועד העובדים הארצי פרוספר בן חמו הפך לשיחת היום בקרב כל עובדי הקופה: "לפני כשלושה חודשים פנה אלי רפי וביקש לסיים את תפקידו בקפלן" אמר בן חמו שהיה חנוק מדמעות והוסיף:  "ניסיתי לשכנע אותו שיישאר כי בעיני הוא מנהל מקצועי וטוב למערכת אבל לצערי לא הצלחתי והנה אנחנו כאן בטקס הפרידה שלו".

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

"רפי ואני התחלנו יחד בבית החולים קפלן לפני 43 שנה, רפי היה מזכיר רפואי במיון ואני הייתי איש אחזקה וכך גדלנו והתפתחנו. לאחרונה הגיע מנהל חדש והוא חושב שהוא כל יכול". בהמשך נאומו פנה לפרופסור בדר טריף וסיכם: "אני אומר לך מנהל בית החולים, הגיע הזמן להצמיח אנשים מתוך בית החולים ולא להביא מבחוץ".

פרופסור טריף בדר מנכ"ל בית חולים קפלן

מנהל בית החולים פרופסור טריף בדר עלה לבמה למסור את מתנות הפרידה, רגע לפני התיחס בדר לדבריו של פרוספר בן חמו: "אני לא אוכל להתעלם מהרגשות של פרוספר, אבל גם לא להתעלם מהמילים שהוא אמר. לפי מה שאני יודע בית המקדש נהרס בגלל שנאת חינם ואני פה לבנות אהבת חינם".

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

עובדת בית החולים שהשתתפה בטקס סיכמה: " היה אירוע מרגש אבל מביך מאוד, מרגי אדם טוב שאת רוב חייו הקדיש לבית החולים, הוא היה עובד מקצועי, מנהל טוב ובסך הכל מה שעשו לו לא הוגן. פרוספר בן חמו לא סתם הזיל דמעות מהתרגשות וכעס יחד על העוול שנגרם לרפי. בתקופה שלנו כל אישה שמגישה תלונה על הטרדה עלולה כמו כאן להרוס קריירה שלמה. אם אכן היו דברים אז ודאי שהוא צריך להיענש על כך, אבל במקרה של רפי אני בטוחה שלא היה כלום, זה ככל הנראה מצרות עין ונקמנות וכל העובדים מדברים על זה. לא מגיע לו לסיים כך 43 שנות עבודה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות