פרסום ראשון: מתן דיל ביטל את הפסטיבל הבינלאומי לפסלים חיים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל החליט לבטל את פסטיבל הפסלים החיים שהתקיים ברחובות 12 שנה. 

פסטיבל הפסלים צילום רחובות ניוז

לאחר 12 פסטיבלים מוצלחים, החליט ראש עיריית רחובות עו"ד מתן דיל לבטל את פסטיבל הפסלים החיים הבינלאומי שהוא בעצמו בין יוזמיו, בהיותו יו"ר ועדת ההיגוי לחגיגות 120 שנה לרחובות בשנת 2016.

מתן דיל

בחודש יוני 2010 אמר דיל: "במסגרת חגיגות ה-120 לעיר רחובות, חיפשנו לייסד פסטיבל חדש ברחובות, פסטיבל ייחודי ובינלאומי שעדין לא נראה בארץ. לאחר בדיקה מעמיקה של מפיקים אומנותיים בחרנו לשתף פעולה עם ג'קי בכר, אחד המפיקים האמנותיים מהמובילים בארץ בעל רפרטואר עשיר".

 

פסטיבל הפסלים החיים

מיד לאחר החלטתו של דיל, עודכן על כך מפיק הפסטיבלים המוצלחים, ג'קי בכר, שמוכר ברמה הבינלאומית במגוון הפקות מוצלחות. החלטתו של דיל מושפעת גם מרצון הציבור הרחובותי כשנשאל על הפעלת אירועים עירוניים בנושא. וכן ממשאל שנערך בעמוד הפייסבוק של חדשות רחובות ניוז אמש ובו הצביע רוב מוחלט נגד קיום הפסטיבל השנה בשל המצב הביטחוני. אחת התגובות המובילות: "זה לא הזמן לחגיגות בזמן שיש שני חטופים מהעיר שלנו". גורם בכיר בעירייה אמר לחדשות רחובות ניוז: "הפסטיבל עלה כמיליון ומאתיים שקלים, מהם כמאתיים אלף שקלים מסובסדים על ידי משרד התרבות והספורט. מעבר לתקופה המורכבת שכולנו נמצאים בה, מדובר גם על חיסכון משמעותי לקופה הגירעונית של העירייה, הנאמדת בלמעלה ממאה מיליון שקלים. ראש העיר וסגנו מחזיק תיק התרבות קיבלו החלטה לא פשוטה אך נכונה מאוד וביקשו לבחון פעילות חלופית ברוח התקופה. בשלב זה טרם התקבלה החלטה".

כזכור, עד כה נדחו שני אירועים עירוניים – חגיגות המימונה שהתקיימו במוצאי חג המימונה בגן המייסדים ומסע האופניים המסורתי שהתקיים מדי שנה ביום העצמאות.

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *