פרסום ראשון: נעצר צעיר המוכר מאוד למשטרה בגין הפרת פיקוח ונהיגה בטרקטורון ללא רישיון

חדשות רחובות - בית משפט השלום פתח תקווה - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: נעצר צעיר המוכר מאוד למשטרה, על שיצא מביתו ללא פיקוח בהתאם להחלטת בית משפט ונהג על טרקטורון ללא רישון, מעצרו הוארך עד יום ראשון.

 

אמש (עצרה) המשטרה צעיר בן 18 המוכר מאוד למשטרה, תושב שכונת קרית משה שנחשד בפרשה גדולה של סחיטה ואיומים בגינה שוחרר למעצר בית בתנאי פיקוח. המשטרה מייחסת לו עבירה של נהיגה בטרקטורון ללא רישיון ולטענתם לא פעם אחת. הצעיר כאמור נעצר לאחר שאמש בשעה 18:20 נצפה מחוץ לביתו ללא פיקוח. לפני זמן קצר הובא לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה בפני השופטת שרון צנציפר הלפמן. סנגוריתו אמרה בדיון " מדובר בחשוד ללא עבר פלילי, נעצר ובהמשך אושרו לו שעות התאווררות כל יום משעה 18:00 עד 21:00 מיום שחרורו. כל יום מגיעה ניידת משטרה בשעות לא שעות, לפעמים בלילה ואני לא אומרת בהגזמה". באשר לטענה על שימוש בטרקטורון טוענת סנגוריתו כי מדובר בשכן שלו שאף הגיע להחקר על כך בתחנת המשטרה אך לטענתה הוא לא נחקר. לסיכום אמרה סנגוריתו " הוא לא נסע על הטרקטורון וזו טעות. יש פה ספק רב אם יש פה בכלל עבירה. אנו בפתחו של ערב חג ואני לא רואה שום סיבה מדוע כאשר לא חקרו את האדם שהגיע ואת אימו שלא לשחררו בערב חג.

השופטת הלפמן " שחרורו של החשוד יסכן את בטחון הציבור, שוכנעתי כי בשלב זה לא ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך של קביעת ערובה ותנאי ערובה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *