פרסום ראשון: נעצר צעיר שהשחית ניידות משטרה בשכונת קרית משה, מעצרו הוארך עד יום שני

שיטור עירוני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

שיטור עירוני
שיטור עירוני

פרסום ראשון: במהלך השבת נעצר צעיר משכונת קרית משה כבן 18 שהשחית ניידות משטרה בסוף השבוע. מעצרו הוארך עד יום שני.

במהלך השבת נעצר צעיר בן 18 שהשחית מספר ניידות של השיטור העירוני וניקב את צמיגי הניידות באמצעות סכין. החשוד נצפה במצלמות האבטחה המפוזרות סביב נקודת השיטור ולאחר מכן הלכו אל ביתו ועצרו אותו. אמש, במוצאי שבת, הובא החשוד לדיון שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים אולם בית המשפט נענה לבקשה באופן חלקי.

נציג המשטרה רב סמל מתקדם משה יעיש אמר בדיון" מדובר בחשוד שנעצר בחשד לחבלה במזיד ברכב, הפרעת שוטר והחזקת סכין שלא למטרה כשרה. מחומר החקירה עולה שהחשוד הגיע לנקודת משטרה בשכונת קרית משה ברחובות וגרםלמספר כלי רכב נזק, תוך כדי שהוא מפנצ'ר את הגלגלי באמצעות סכין כשהשוטרים הגיעו לעצור את החשוד בבית, הוא התחבא להם בשירותיםמאחורי הדלת. השוטרים מזדהים בפניו, מבקשיםממנו לצאת מספר פעמים, הוא סגר את הדלת והתנגח איתם עד שהופעל לחץ והוציאו אותו מהשירותים. החשוד בחקירה ענה תשובות שלא קשורות לגבי האירוע, לא נתן הסברי לגבי החשדות נגדו ובסוף החליט על דעת עצמו שהוא קם ויוצא מחדר החקירה, ולפיכך הוא נאזק, נעצר, והובא לביהמ"ש".

ב"כ החשוד עו"ד דימה ברנשטיין ניסה לשכנע את השופטת שרון צנציפר הלפמן " מדובר באדםללא עבר, שהמשטרה יודעת איפה הוא גרם, הרי הוא נעצר בבית. אני מפנה גם לגילו של החשוד, הוא עדיין לא ב- 19 .אני מבקש שבית המשפט יבדוק את אותן פעולות שמבקשים לבצע, לא ניתן היה לבצע במהלך השבת. הוא נעצר ביום שבת לפנות בוקר קרוב לשעה שתיים כך שלמשטרה הייתה את כל השבת לבצע את הפעולות. לכן אבקש לשקול את שחרורו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *