פרסום ראשון: רעולי פנים שדדו באיומי אקדח חנות במתחם בילו סנטר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: רעולי פנים שדדו באיומי אקדח חנות במתחם בילו סנטר והצליחו להימלט

 

אמש מוצ"ש, בסביבות השעה 23:00, נכנסו רעולי פנים לחנות נייק, במתחם בילו סנטר ובאיומי אקדח שדדו את הקופה וגנבו ממנה את כל הרווחים שעשתה החנות בפעילותה במהלך סופ"ש ונמלטו ברכבם מהמתחם. כוחות כיבוי מתחנת רחובות הוזעקו בעקבות קצר חשמלי בארון. המשטרה פתחה בחקירה. יש לציין כי המתחם מרושת מצלמות אבטחה וכן מוצבים בו מאבטחים, אך כל זה לא מנע מהחשודים לשדוד את הקופה ולברוח עם השלל.

הכניסות הלא מאויישות למתחם בילו סנטר. צילום: רחובות ניוז
הכניסות הלא מאויישות למתחם בילו סנטר. צילום: רחובות ניוז

תזכורת: בנובמבר אשתקד ערכנו בחדשות "רחובות ניוז" תחקיר על כך שאזרחים נושאי נשקים נכנסים למתחם בקלות וללא בדיקה. אזרח שנושא נשק נכנס כבר שבוע ימים למתחם בילו סנטר, ללא בדיקה וללא כל בעיה, מאחר ובכניסות לא מוצבים מאבטחים ואין מי שיבדוק, זאת למרות שיש עמדות שמירה. אחת האזרחיות אמרה לחדשות רחובות ניוז: "ברגע ששמתי לב שחיי מופקרים הפסקתי להגיע למתחם. בתקופה כל כך רגישה מבחינה בטחונית, אין כל היגיון בכך שלא יוצבו מאבטחים. במתחם עובדים גם בני דודים אבל הם לא חסינים, ראינו א. זה בשביעי לאוקטובר, מחבל שבא להרוג מחסל כל מי שהוא רואה ללא הבחנה".

מעופר בילו סנטר בשם הנהלת המתחם נמסר: "מתחם עופר בילו סנטר פועל בהתאם להנחיות פק"מ (פקודת משטרה) של משטרת ישראל לשמירה על בטחון ובטיחות המבקרים. אנו מזמינים את כלל לקוחותינו להגיע ולבקר במתחם עופר בילו סנטר ולהינות מחוויית בילוי וקניה בטוחה ומהנה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://t.me/RehovotNews

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *