פרסום ראשון: שוקי קרומר קיים ישיבת התנעה בנושא התיירות והתרבות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: מ"מ ראש העיר רחובות המחזיק בתיק התרבות שוקי קרומר,  כינס היום (שני) בעירייה, את מנהלי התרבות והתיירות בעיר לקראת הגשמת חזונו- הקמת מרכז שיתכלל את כל הגופים. 

מ"מ ראש העיר שוקי קרומר

במפגש התנעת התיירות השתתפו מנהלי התרבות, המוזיאונים והיסטוריונים, שלראשונה נפגשו סביב בשולחן עגול. את הישיבה פתח מחזיק תיק התרבות שוקי קרומר שהודה לראש העיר מתן דיל שנתן את ברכתו למהלך, לאחר מכן חשף קרומר את חזונו להקים מרכז אחד שיכלול את כל הגופים ובעקבות סנכרון ביניהם תוגבר התיירות והתרבות בעיר רחובות.

מוזיאון מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.

מנהל מוזיאון מורשת יהדות תימן חנניה קורש הציע להקים לראשונה את מוזיאון רחובות בשטח הצמוד לבית דונדיקוב, כאשר המוזיאון יהיהי אינטרקטיבי ויכלול את כל ההיסטוריה של העיר מכל ההיבטים, כך חמשל יסופר שם על הקמת מוסדות העיר, מוסדות המדע, ארגוני צדקה, ידוענים, סופרים, ללמוד כיצד העיר תרמה לביטחון המדינה, להתיישבות  לתרבות ועוד. בישיבה השתתפו נציגים מבית התרבות, מהארכיון ההיסטורי,  ממוזיאון הפרדסנות, ממוזיאון מורשת יהדות תימן, מנהלת המחוז של מהמועצה לשימור אתרים, ממכון ויצמן, ממכון איילון ועוד.

מכון ויצמן צילום רחובות ניוז

בישיבה הסכימו המשתתפים כי חשיבות ההיסטוריה והתרבות הנה ערך עליון וכן חשוב שגם התיירות בעיר תחזור לימיה הטובים וגם להנחיל את המורשת בקרב בתי הספר ובשיתוף פעולה מוגבר עם מוסדות החינוך.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *