פרסום ראשון: תושב רחובות המוכר למשטרה נעצר על ביצוע ירי וסחר בנשק

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: היחידה הארצית לחקירות פשעים עצרה היום חשוד תושב רחובות כבן 40 יחד עם ארבעה חשודים נוספים תושבי לוד שביצעו ירי מנשק, סחרו בנשק וניסו לפגוע בסוהרים.

 

היאחב"ל (היחידה הארצית לחקירות פשעים), להב 433, ניהלה בחודש האחרון חקירה סמויה נגד חמישה חשודים, ארבעה תושבי לוד והחמישי תושב רחובות, שביצעו ירי על סוהרים ופגעו במתקני כליאה. החמישה כאמור חשודים בביצוע פשע, סחר בנשק ולחלקם מיוחס סחר בסמים. עם מעצרם היום (חמישי) הפכה החקירה לגלויה, כל חמשת החשודים הובאו לפני זמן קצר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון בפני השופטת שירלי דקל נוה. במהלך הדיון ביקש נציג. המשטרה רב פקד אפרת פורמג'ו להאריך את מעצרם למשך 14 יום אך השופטת  נוה האריכה את מעצרם עד יום רביעי.

פק"ד פורמג'ו אמרה במהלך הדיונים " החקירה היא בשלב הגלוי  אנחנו מבקשים מבית המשפט להתרשם מפעולות החקירה שנעשו עד כה ומפעולות החקירה שאנחנו עתידים לבצע עד יום ראשון".

השופטת נוה האריכה את מעצרם של כל חמשת החשודים ובאשר לתושב רחובות היא אמרה " לחשוד מיוחסות עבירות של סחר בסמים, סחר/עסקה למסירת החזקה בנשק, נשיאת הובלת נשק שלא כדין, קשירת קשר לעשות פשע וירייה מנשק חם באזור מגורים. חומר החקירה הוא רב ונותרו פעולות חקירה רבות ומורכבות לביצוע. נחה דעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד מעורב בעבירות המיוחסות לו וכי ראוי לאפשר את מיצויה של החקירה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *