צעיר בן 19 נאשם בשוד מזוין של סופרמרקט ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

צעיר בן 19 נאשם בשוד מזוין של סופרמרקט ברחובות

ג', צעיר בן 19 מרחובות, הואשם בשוד מזוין של סופרמרקט "בר כל" בעיר. לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז-לוד, ג' נכנס לסופר ב-29 באוגוסט 2024, בשעה 21:56 לערך, כשהוא רעול פנים ומצויד בסכין.

על פי הבקשה למעצר עד תום ההליכים, "המשיב שדד 2,242 ש"ח מסופר בעיר רחובות, תוך איומים על הקופאית בחנות באמצעות סכין".

כתב האישום מפרט את מהלך האירוע: "עם כניסתו לסופר, ניגש הנאשם אל א.א הקופאית, אשר עמדה מעבר לדלפק הקופה, התקרב אליה, נעמד בסמוך אליה, כשבידו אחז את הסכין והורה לה לפתוח את הקופה".

לפי התיאור, הקופאית, מתוך חשש, נענתה לדרישתו של ג'. "א.א, בשל חששה מפניו של הנאשם, נשמעה לדרישתו ופתחה את הקופה. או אז, הניח הנאשם את הסכין על משטח הסמוך לקופה, נטל שקית והכניס לתוכה שטרות כסף, מטבעות ותו זיכוי מקורי אותם נטל מהקופה".

מיד לאחר מכן, ג' נמלט מהמקום עם השלל. המשטרה עצרה אותו זמן קצר לאחר מכן בקרבת מקום. "מעצרו של המשיב בסמוך לאחר השוד, בקרבת מקום לסופר, כשהוא נושא בחזקתו שקית של סופר 'יברכלי', ובו סכום כסף בסך 2242 ₪, ותו זיכוי ללקוח," נכתב בבקשת המעצר.

הראיות נגד ג' כוללות תיעוד ממצלמות האבטחה של הסופר, עדויות של הקופאית ושל לקוח שהיה במקום, וכן הימצאות הכסף והסכין בחזקתו בעת מעצרו.

יצוין כי ג' ביצע את המיוחס לו בזמן שריצה עונש של עבודות שירות על עבירות קודמות. "את המתואר בכתב האישום ביצע המשיב במקביל לעבודות השירות אותן מרצה," נכתב בבקשת המעצר. ג' מואשם בעבירת שוד מזוין לפי סעיף 402(ב) לחוק העונשין.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *