צעיר שנאשם בגידול 73 שתילי סם יבצע 300 שעות עבודות של"צ בלבד

חדשות רחובות - מעבדת סמים - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

צעיר שנאשם בהפעלת מעבדת סמים ובה 73 שתילי קנאביס יבצע 300 שעות לתועלת הציבור

חדשות רחובות – מבזקים חמים בעיר רחובות – רחובות ניוז

שופטת , השופטת אליאנא דניאלי אישרה הסדר טיעון לפיו צעיר בן 25 שנאשם בגידול מעבדת סמים יבצע 300 שעות לתועלת הציבור.

עולה כי צעיר בן 25, , גידל בחודש מרץ אשתקד 73 שתילי סם מסוג קנבוס, בדירה שנשכרה על ידי אחר ברחוב תלמה ילין ביישוב מזכרת בתיה.

המעבדה כאמור פעלה במרתף ובו שני חדרים מאובזרים: 114 אדניות, מזגן, שני מצננים, שני מאווררים, שלושה מפוחים, 17 בתי מנורה, 11 שנאים, משאבת מים, חומרי דישון ועוד. המשקל הכולל כאמור של הקנאביס- 15.4 קילוגרם.

חדשות רחובות – עו"ד נס בן נתן – רחובות ניוז

סנגורו של הנאשם עו"ד נס בן נתן אמר: "הנאשם צעיר, בן 25, נעדר עבר פלילי. הנסיבות לעבירה חריגות. לפי כתב האישום יש את נאשם 1 שגידל את הסם והוא בבעלותו. היה בתיק הליך גישור וסברנו כי האירועים ככל שמיוחסים אליו לא. בנתונים אשר רשומים בכתב האישום המתוקן: "זמן קצר עובר להגעת השוטרים למקום נודע לו על הסמים", ז"א כשהוא הגיע לשם הוא לא ידע. הוא בא לבקר חבר, כשהוא הגיע החבר אמר לו תראה מה יש לי למטה, הראה לו, החל לקצוץ, הגיעו השוטרים ותפסו אותם יחד. הטענה שלנו הייתה שמבחינת הלך הנפש שלו, הוא הופתע ברגע שנודע לו ויכול היה גם לעזוב את המקום ולהגיד לא בשבילי, אך הוא נשאר שם והיה עמו. באותו הרגע נכנסו גם השוטרים. זה חשוב כי מתחם הענישה נגזר מנסיבות ביצוע העבירה, וכשאדם מופתע ועוד לא מחליט מה לעשות, אז בסדר הוא לא הלך למשטרה באותו רגע, חשבנו שיש להסתכל עליו אחרת. הסיוע הוא שונה מסיוע רגיל, לכן ההסכמה. נבקש להסתפק בקנס סמלי אשר תואם את נסיבות ביצוע העבירה, לא מדובר בעבריין. יש לו הרשעה בפלילים ואני חושב שקנס יספיק".

השופטת דניאלי אישרה כאמור את הסדר הטיעון והשיתה על הצעיר קנס כספי בסך אלף שקלים ו- 300 שעות עבודות לתועלת הציבור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *