קריאה מרגשת! מאיה גולן מחזקת את אחיה אייל לאחר תוכניתם הקשה של אורלי וגיא " זו ההזדמנות שלכם לעמוד לצידו"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

אייל ומאיה גולן.קרדיט צילום: ארן חן

קריאה מרגשת! מאיה גולן אחות של אייל גולן קוראת לחבריו לחזק אותו יום לאחר התחקיר הקשה " איפה אתם יפי הנפש שמשחקים אותה חברים שלו". בעקבות שידור הכתבה תובע אייל גולן שבעה מיליון שקלים מאורלי וגיא מרוז.

אמש (שלישי) שודרה תוכניתם של אורלי וגיא מרוז שעסקה בפרשת "משחקי חברה" הקשורה לזמר הלאומי ולתושב רחובות אייל גולן, אביו דני ביטון וסביבבתם. היום (רביעי) בעקבות שידור הכתבה וכפי שהתחייב לעשות תובע אייל גולן שבעה מיליון שקלים מאורלי וגיא מרוז.

הפוסט של מאיה גולן

בתוכנית רואיינו לראשונה אותן בנות שסיפרו על הקשר עם דני ביטון ואייל גולן שלדבריהן בהיותן קטינות. התוכנית הותירה שאלות רבות ולמרות הפגנות בני העדה האתיופית לא ירדה תוכניתם של אורלי וגיא מהכותרות. בעקבות התוכנית עוסקות תוכניות רדיו וטלויזיה בשאלה "האם לפתוח את התיק מחדש". המציאות המביכה לזמר ולבני משפחתו הובילה את אחותו מאיה להעלות פוסט ברשת האינסטגרם בו היא קוראת לחבריו ומכריו לחזק אותו ברגעים הקשים שהוא עובר בימים אלה דוקא שהוא שוהה בחו"ל במסגרת השתתפות בתוכנית ריאלטי. מאיה בפוסט " אני מודה, אני מודה מעט מדיי כמה טוב שאתה חלק מחיי!!! אני לא צריכה לספר מי אתה כי כולם כבר יודעים…הפוסט הזה הוא לכל אלה שלא מעריכים את מי שאתה ואת החבר שאתה! איפה אתם כל יפי הנפש שמשחקים אותה החברים שלו??!! איפה כל אלה שנמצאים איפה שהם היום בזכותו??!! בנתינה שלו, בחברות שלו, תראו לו אהבה זו ההזדמנות שלכם לעמוד לצידו!! אייל חיים שלי, עברנו הכל יחד ואמשיך לעבור איתך לאורך כל הדרך אוהבת אותך אחי הגדול!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *