קרע בהסתדרות: מזכיר האיגוד המקצועי במרחב רחובות נגד ראש העיר והחברה העירונית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בהסתדרות כועסים על החלטת החברה העירונית רחובות להשקיע כ-100 אלף שקל להופעה של האמן אדיר מילר,על רקע המתיחות בנושא עיגון זכויות העובדים בהסכם קיבוצי שהוביל שלשום(שני) לפיצוץ המשא ומתן בין הצדדים.עובדי עיריית רחובות יסתפקו בהצגה "בוסתן ספרדי".

 

קרע בהסתדרות בין מזכיר איגוד מקצועי במרחב רחובות עו"ד אייל זלנה,ומי שאחראי על השיחות מטעם ההסתדרות העובדים לבין יוספה חליבה מנכ"לית החברה העירונית המייצגת את  הנהלת החברה וכן ראש עיריית רחובות רחמים מלול המשמש כיו"ר הדירקטוריון של החברה העירונית.

זלנה ,שלוקח חלק בפגישות מטעם ההסתדרות העובדים בניסיון לקדם לעובדי החברה העירונית את עיגון הזכויות בהסכם קיבוצי . תקף הבוקר(רביעי) את התנהלות החברה העירונית בכך שהיא בוחרת לבזבז כספי ציבור בערך של כ- 100 אלף שקל על טובת   הסטנדאפיסט אדיר מילר . בזמן שרק שלשום(שני) התפוצצה פגישת משא ומתן בין ועד פעולה של החברה העירונית שהגיעו מלווים עם נציגי הסתדרות העובדים במרחב רחובות לבין הנהלת החברה העירונית. בפגישה השתתפו חברי ועד הפעולה וכן נציגי ההסתדרות עו"ד  זלנה ומולם ישבו מנכ"לית החברה העירונית  ועורך דין  יניב מטלס . הצדדים החלו לדון על ההסכם הקיבוצי המתגבש וכשהבינו שהמחלוקת היא על אופי האישור שככפוף להוראות משרד הפנים. וכן על התניה של אישור נוסף על ידי משרד האוצר . משלא נמצא פתרון לסוגיה  החליטו הצדדים לקום מכיסאות  ולפוצץ את הפגישה הרביעית במספר. מה שגרם לזלנה לצאת חוצץ על התנהלות החברה העירונית

זלנה:"בשעה שהנהלת החברה העירונית נמנעת מלקדם את עיגון זכויות העובדים בהסכם קיבוצי ,ראש העיר העומד בראשות החברה מוצא לנכון לערוך אירוע הרמת כוסית לעובדי החברה בעלות של 100 אלף שקל. עם הסטנדאפיסט אדיר מילר.פעם נוספת הנהלת החברה ומנכ"לית החברה ,יוספה חליבה מגלים חוסר רגישות בניהול הקופה הציבורית".

ל'רחובות ניוז' נודע שיש לא מעט מרמורים בקרב עובדי עיריית רחובות לנוכח אי השוויון. בעוד עובדי החברה העירונית יזכו לראות את אדיר מילר ,עובדי העירייה יסתפקו בהצגה "בוסתן ספרדי". ועל כאן כמה הצעקה מדוע אין שוויון בין העובדים. "לראש העיר הייתה צריכה לרעוד היד שהוא חתם על מאה אלף שקל לאדיר מילר. במקום שכל העובדים ייהנו יחד" סיפר אחד העובדים.

מעיריית רחובות נמסר בתגובה:"הנהלת החברה מחויבת לרווחת העובדים, אשר פועלים להצלחתה במשך כל ימות השנה. לרגל חג הפסח השנה תוכנן אירוע שנתי בהשתתפות אדיר מילר לעובדי החברה בלבד, בעלות של כ50 אלף שח כאות הוקרה על עבודתם. אירוע דומה בשנה שעברה היה בהשתתפות ישראל קטורזה .
האירוע נקבע לפני כחודש בתאום עם חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם.
אנו בטוחים כי חברי וועד הפעולה אינם חפצים בביטול האירוע למען העובדים.
הנהלת החברה תמשיך לפעול לרווחתם של העובדים וקוראת לחברי ועד הפעולה להצטרף אליה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *