ראש העיר ואנשי מינהל החינוך נפגשו עם הנהגת ההורים העירונית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סוגרים שנה ופותחים את הבאה- ראש העיר ואנשי מינהל החינוך נפגשו עם הנהגת ההורים העירונית.

אמש (שלישי, 16.7) התכנסה ישיבת היכרות מיוחדת של ראש העיר מתן דיל יחד עם חברות חברי הנהגת ההורים העירונית כדי לחזק את שיתופי הפעולה, להכיר את הגורמים העירוניים בתחום החינוך ולסכם את שנת הלימודים תשפ"ד

אל ישיבת ההיכרות הגיעו אמש כל מנהלות ומנהלי המחלקות במינהל החינוך בעיריית רחובות, יו"ר הנהגת ההורים העירונית צופית גולן, יושבי ראש אזוריים של גני ילדים ויושבי ראש הנהגות כל בתי הספר בעיר.

בפתח הישיבה הציגה יו"ר הנהגת ההורים העירונית לראש העיר את מבנה ההנהגה והפעילות הענפה והמגוונת שלה. ראש העיר הציג את החזון שלו לעתידה של העיר ואף שיתף את נציגי ההנהגה בפתיחות ובשקיפות באתגרים ובקשיים איתם מתמודדת העיר רחובות בשנה האחרונה ובאילוצים הנובעים מהם. ראש העיר הביע את הערכתו הרבה לעשייה של היו"רים למען ההורים בכל רחבי העיר והדגיש את החשיבות בשותפות בין ההורים לעירייה.

בהמשך הישיבה העלו ראשי ההנהגה נושאים שונים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, בין היתר: מיגון גני הילדים, שיפוצי הקיץ קיץ במוסדות החינוך בזמן החופש הגדול, הנגשת מוסדות החינוך והחשש מהשפעות הקיצוצים התקציביים הצפויים על תחום החינוך. סגן ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות אליהו יוסף ענה על השאלות והציג את ההיערכות העירייה לקראת פתיחת שנת הלימודים במסגרתה יושלמו פערי המיגון בגני הילדים והיקף הפעילות של שיפוצי הקיץ בכל מוסדות החינוך בעיר. לקראת סיום הפגישה מנהלות ומנהלי מחלקות החינוך שיתפו את היו"רים בהיערכות שלהם לקראת פתיחת שנת הלימודים, ענו על שאלות והציפו נושאים לשיתופי פעולה בהמשך.
בתום הפגישה ראש העיר ביקש להודות למחזיק תיק החינוך היוצא, סגנו זהר בלום על עשייה משמעותית וערכית במשך שנים רבות ואליו הצטרפו הורים ואנשי הצוות.

מתן דיל, ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אמר אמש: "בדומה לכל תחום אחר גם את תחום החינוך נוביל בשיתוף ובשקיפות. לאורך כל הדרך נפעל יחד איתכם, נציגי ונציגות הנהגת ההורים העירונית, נתייעץ, נחשוב ונקבל החלטות כדי שהילדות והילדים של כולנו יקבלו את הטוב ביותר. אני מודה לצוות מינהל החינוך על עבודה מסורה ולכם, נשות ואנשי הנהגת ההורים על שיתוף הפעולה".

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך: "צוות מינהל החינוך עובד במשך שנים רבות עם נציגות ונציגי הנהגת ההורים בשיתוף פעולה מלא וביחד אנחנו מצליחים להגיע לתוצאות והישגים. מינהל החינוך משקיע את הזמן של חופשת הקיץ בהיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים בפן הפדגוגי, במיגון גני הילדים וכמובן גם בשיפוצים במבנים שונים ברחבי העיר כדי שנוכל להגיע ל-1 בספטמבר מוכנים לקבל את הילדות והילדים בתנאים הטובים ביותר".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "הנהגת ההורים העירונית ממשיכה בעשייה הענפה למען הורי וילדי העיר. אנחנו גאים לייצג את הורי וילדי העיר מגיל הגן ועד התיכון, מכל הזרמים והמגזרים, בכל מקום בו נדרש מענה וייצוג בתחום החינוך ומברכים על השותפות הפורייה עם מנהל החינוך. אנחנו מודים מקרב לב למחזיק תיק החינוך היוצא, מר זהר בלום, על העבודה המשותפת לאורך השנים, השיח המתמיד והתוצאות שבשטח. שיתוף הפעולה עם מנהל החינוך ועם ראש העיר ומחזיק תיק החינוך חשוב לכולנו ואנחנו בטוחים שימשיך להוכיח את עצמו. אנחנו מאחלים לכל הורי וילדי רחובות המשך חופשה נעימה ובטוחה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *