רחובות: אב נאשם בהכאת ילדיו: "הוא פירק אותה במכות"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: אב נאשם בהכאת ילדיו, פנה לאחת מבנותיו הקטינות ואמר: " אם אבא בשיעור תורה עליה להקשיב לאחיותיה הגדולות". מיד לאחר מכן התנפל עליה והחל להכותה במכות אגרוף לראשה ואף נשך אותה והצמידה לקיר. "הוא פירק אותה במכות". 

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד תושב רחובות כבן 60, אב ל13 ילדים, שמואשם בתקיפת שניים מילדיו, אחד מהן קטין. מעצרו של האב כזכור התרחש בשישי שעבר, לאחר שכוחות משטרה הוזעקו לביתו על ידי עובר אורח שפגש את בתו הנסערת בורחת מביתה. הבת פנתה לאזרח וביקשה שיזעיק משטרה תוך שהיא מספרת כי אביה היכה את אחותה הקטינה וכן הוא נוהג להכותה ואת אחיה שנים רבות. לטענתה, כשניסתה למנוע מהאב את תקיפת אחיה הקטין, הוא תקף אותה באכזריות אך לדבריה היא הצליחה להימלט. עובר האורח מסר בעדותו: "הוא פירק אותה מכות בן אדם אלים, זו אלימות שנמשכת שנים והיום זה פשוט הגיע לשיא … ".  הבת המתלוננת גוללה בעדותה את המציאות היומיומית בה נמצאים בני הבית, האלימות הבלתי פוסקת כלפיה וכלפי אחיה ואחיותיה הקטינים: "חשוב לי לציין שזו אלימות של
שנים שהוא מכה את כולם והיום התמקד בי … הוא אלים יותר כלפי הבנות הקטנות, לפני כשנתיים הוא חנק את א' הקטין, בגלל זה הוא בפנימייה, גם את אחותי הנשואה הוא היכה … הוא מאיים על הילדים, הוא מפחיד, נותן הרגשה שזה מגיע לך
כשהייתי בת 18 נתן לי אגרוף לחזה שלא הצלחתי לנשום … זה ככה מאז שאני זוכרת את עצמי".

אלימות, אישה, צילום: רחובות ניוז

כנגד האב הוגש כאמור כתב אישום חמור בגין חבלות של ממש בדמות נפיחות, המטומה וחתך מדמם במצחה, המטומות בידיה ורגליה, סימני נשיכה מדממים וקילופי עור בידה, וכן שפשופים מדממים בצווארה.
כתוצאה מהתגוננות המתלוננת מפניו של האב הנאשם וכן ניסיונותיה להגן על אחותה הקטינה, נחבל האב בידו ונגרמו לו שריטות. עתה הוא מועמד לדין על שתי עבירות, של תקיפת חסר ישע ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. בינתיים הוארך מעצרו עד להחלטה אחרת.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

תגובה אחת

  1. עובר האורח מסר בעדותו: "הוא פירק אותה מכות בן אדם אלים, זו אלימות שנמשכת שנים והיום זה פשוט הגיע לשיא …"
    הוא עובר אורח עם יכולות טלפטיה?
    איך מקבלים עדות כזאת, הרי אם הוא עובר אורח הוא לא מכיר אותה שנים ובטח שלא יודע שהיא עברה התעללות שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *