רחובות: אלימות בכביש הסתיימה בשלושה חודשי עבודות שירות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הסדר טיעון: נהג משאית שפגע ברוכב קורקינט על רקע שימוש בדרך, יירצה רק 3 חודשי עבודות שירות. 

סגנית בית משפט השלום ברחובות, השופטת קרן וקסלר אישרה היום (שני) הסדר טיעון, למחמד אבו כף בן 25 מהכפר אום בטין, בעקבות אלימות בכביש שהתפתחה עם רוכב קורקינט, יניב אלבז מרחובות. על פי כתב האישום, ביוני 2021 בשעה 09:00, נהג אבו כף במשאית בצומת ביל"ו כשלצדו נוהג על גבי קורקינט יניב אלבז.

 

באותן הנסיבות נהג אבו כף בחוסר זהירות בכך שלא נתן תשומת לב מספקת לדרך, סטה מנתיב הנסיעה שמאלה לכיוון אי תנועה בנוי משמאלו לכיוון אלבז. כתוצאה מכך נפל אלבז על אי התנועה. אבו כף יצא מהמשאית כשהוא אוחז בידו חפץ, לדבריו כדי להפחיד את אלבז. במסגרת הסדר טיעון הושאם אבו כף בעבירות של איומים ונהיגה בחוסר זהירות.

השופטת קרן וקסלר
השופטת קרן וקסלר

השופטת וקסלר בגזר הדין: "הנאשם הורשע על פי הודאתו בכתב האישום המתוקן בביצוע עבירות איומים ונהיגה בחוסר זהירות. הצדדים הגיעו להסדר טיעון לפיו יושתו על הנאשם 3 חודשי מאסר שיבוצעו בדרך של עבודות שירות, לצד מאסר על תנאי, פסילה על תנאי והתחייבות. מדובר בנאשם צעיר שעברו אינו מכביד וכולל הרשעה מאוחרת לביצוע העבירות מושא כתב האישום, שבעטיה נדון למאסר על תנאי. לכך יש להוסיף את הודאתו של הנאשם בכתב האישום המתוקן אשר חסכה בזמן שיפוטי ובזמנם של העדים. לאור האמור, מצאתי כי ההסדר הוא מאוזן ולכן לכבדו".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *