רחובות: בת 12 עברה לינץ' בקניון רק בגלל שלבשה חולצה של ברצלונה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

טרום חופשת הלימודים ברחובות – לינץ' בקניון רחובות: "הבת שלי הותקפה על ידי חבורת בני נוער נבזים רק בגלל שלבשה חולצה של קבוצת ברצלונה".

 

הורים רבים מרחובות והסביבה שולחים את ילדיהם לבילוי בקניון רחובות, אחת הסיבות היא שהמקום מאובטח ומרושת במצלמות אבטחה. אלא שלפני זמן קצר (ראשון), כל מנגנוני האבטחה בקניון, לא הצליחו להרתיע קבוצת בני נוער כבני 12-15, לתקוף באכזריות ילדה כבת 12, תלמידת כיתה ז'.  "בגלל שהבת שלי לבשה חולצה של קבוצת הכדורגל ברצלונה וטיילה בקניון רחובות, אחד הנערים שהבחין בה, ניגש אליה בקומה התחתונה, החל לירוק עליה, תקף אותה באכזריות, קילל אותה, תפס לה את הרגליים ובעט בה יחד עם חבריו שעודדו את המהזה הנורא, בנוסף להכל, במהלך התקיפה נפל לה הנייד והוא נשבר" סיפרה אם הילדה המותקפת לחדשות רחובות ניוז. לאחר מכן ניגשה האם לתחנת המשטרה להגיש תלונה.

חבורת הנערים שתקפה צילום: רחובות ניוז
חבורת הנערים שתקפה צילום: רחובות ניוז

תושבת העיר שנקלעה לסיטואציה, הרחיקה את הילדים וחיכתה לאמה של הילדה שהגיעה לאסוף אותה חזרה הביתה. 

"כשהגעתי לאסוף אותה היא בכתה וממש רעדה לי בידיים. הזעקתי משטרה אבל השוטרים הפנו אותי להגיש תלונה במשטרה ומה שאני צריכה כרגע זה קודם כל להרגיע את הבת שלי".

הילדה שהותקפה צילום: רחובות ניוז
הילדה שהותקפה צילום: רחובות ניוז

אחד התושבים שהבחין במקרה הוסיף: "הילדים האלה מסכנים וההורים שלהם פושעים! ילדים בני 12 ו–13 לא אמורים להכות אף אחד ובטח שלא לעשן סיגריות כפי שראיתי אותם לאחר מכן ברחבה שבכניסה לקניון. כל הורה שיש לו ילדים קטנים שיחשוב פעמיים כשהוא שולח אותם לבילוי לבד בקניון. פשוט גועל נפש של התנהגות מצד ילדים והוריהם חסרי האחריות".

 

יש לציין שלמקום הוזעקו שוטרי תחנת רחובות, שהגיעו לסייע למאבטחי הקניון ולהרחיק את הנערים מהמקום.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *